|
|
|
|---|---|
|
Är det nån som vet hur man fimpar nivåregleringen på ett enkelt sätt? Min nivåreglering höjer upp sig till max. Sen står pumpen och går hela tiden. Skriker som en gris. Nån som vet nåt enkelt trix som att dra ur en kabel eller nåt? Tacksam för hjälp! | |
|
Hej det sitter sensorer vid varje stöddämpare som ansvarar för höjden. Har du kollat oljan? Den kanske behöver bytas... MVH Grabber |
|
|
Ja oljan ska det inte vara nåt fel på. Har haft in den på verkstad och dom hittade inget fel. Men fel är det. Kan vara nån kontakt eller kabel som inte är som den ska sa dom. Inget dom ville lägga ner tid på. Sitter den uppe eller nere på dämparen? Är det någon justerning? Vill få ner bilen och få tyst på pumpen. Måste finnas nån kabel att dra ut eller nåt liknande. Det var min tanke. Men sensorn lätt intressant. |
|
|
Nivåventilen sitter mitt under bilen och är fäst i krängningshämmaren, och är lätt att justera. Samma system på E32 och E34, så prova att söka för mer info om hur man gör. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.