|
|
|
|---|---|
|
Jag vet inte om det stavades precis så men något liknande bilen ä impoterad så det ä inte mycket ja fatta. Ä det någon som vet på ungefär va det betyder.. Sprang in till er för att skriva me en gång det va kärringen som skulle ne till macken o ha godis så lös det till. | |
|
Det är en elektrisk krets till bromsljuset som inte fungerar. Troligen inte glödlampan, utan snarare en säkring som pajat eller en kontakt som lossnat. Har du ingen instruktionsbok? Där står det förklarat vad som kan vara fel. /// Gunnar E. |
|
|
Jag har bara haft bilen 2 veckor så jag har ingen handbok på svenska än. Men tack för tipset gunnar,du tror inte det ä farligt att köra då,tänkte så det inte gå sönder mer.... |
|
|
Eller glappkontakt, banka på lyktgalset hade själv problem med glapp i en av baklyktorna när jag rattade E36. mvh |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Det är bromsljuskontakten som felar. Sitter vid pedalen. | |
|
Tack så mycket grabbar,har alldrig haft bmw innan så det ä inte mycket man kan,men va gör det ,för på detta forumet så verka det vara riktigt duktiga killar som kan allt om bmw,så tack. |
|
|
magnusmikael: byt språk i färddatorn så förstår du lättare nästa gång :-) här är en länk till hur man gör: Länk välkommen till forumet by the way :-) Min förra pärla :-) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.