AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
691

nytt samlat galleri...

Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Nu när alla kan lägga in sina bilar i sitt eget lilla galleri, kommer det då kunna finnas något samlat galleri där man kan söka på allas bilar ? Som jag försatått det så kommer det gammla plockas bort... Hur kommer det lösas?

DANNE
Min bil:
Länk
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Kanske någon ny SÖK funktion till det nya galleriet då? Annars vet jag inte riktigt hur det ska gå till...

DANNE
Min bil:
Länk
Exakt så. Det har inte hunnits med bara. Det kommer så småningom ett nytt PowerUser-galleri där man kommer att kuna söka på liknande sätt som i PowerBörsen. Upplysningvis är det 441 bilar upplagda redan i nya galleriet, varav 367 är inställda på "Visa för alla".

Mvh
/Janne
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Janne-
Menar du att det finns folk som lägger upp sina bilar i galleriet och inte vill att de ska synas??? Låter riktigt konstigt i mina öron. :) Vad är det då för mening med att lägga upp bilen? Slutar aldrig att förvånas!

DANNE
Min bil:
Länk
Visa användare
878
rodge
Bmw 745 e65
Spännande med ett galleri man ej vill ska ses.....

//Roger
BmwCS #5251
Några är säkert upplagda av Tommie i testsyfte och ännu inte bortrensade, men visst finns det bilar där folk har angett "Visa bara för Powerpolare" eller "Visa bara för mig själv". Det syns heller ännu inte för användaren om man har det valet, så någon kanske har den inställningen omedvetet. Det löser sig när vi får klart med ikoner som visar om det finns restriktiv status på visningen.

Mvh
/Janne
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
"restriktiv status " :DDDDDDD Klockrent!

DANNE
Min bil:
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.