AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.510

Jahapp, då var man med i M-klubben :)

To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Slog till på en M5 -00 med 7500mil på mätaren idag.
Mina första mil med bilen var lite av en besvikelse, det sitter "bara" 235/40-18 vinterhjul på den så DSC'n fick jobba konstant. Men i övrigt så går bilen kanon, längtar till sommaren med dito hjulen så man kan testa resurserna ordentligt ;o)
Bilen har BBS fälgar på både sommar(19") och vinter(18")

Länk
Visa användare
174
PhobiE
3,5Csi -70 renov.
325i -92 turbo.
520i -95 bruks.
Grattis! Verkligen en vacker bil med dödskramande prestanda och komfort. Hoppas själv kunna köpa en BMW M en dag.

Hoppas du får många roliga mil med den!
Föresten, glöm inte att tvätta den regelbundet nu under vintern. Salt kan göra tråkiga saker. Även med nya bilar..

___
E36 325i "CSL"
Hej! Ville bara gratulera till en rolig bil:) Hoppas du får många fantastiska mil:)

MVH Alexander
Tozzy, vilket pris betingar en sån trevlig vagn idag?
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Tackar :) , Jag ska bara köra den några dagar för att känna på den lite sen ska den ställas av och ställas nytvättad i varmgarage. Denna bil har jag tänkt mig använda som sommar bil, den är inte så rolig att köra med vinterhjulen och så känns det bättre att förskona den från saltstänket.
Efter hårda förhandlingar ;o) så blev slutpriset 240´
fjamsetramsa
ja tänk om man haft råd!!!
Lasse Karlsson
Grattis Tozzy!

Till en kanonbil! Men håller med dig vad det gäller vinterkörningen! Har 255/40/17(bak) + 235/40/17(fram) dubbfria Blizzak på min, och det vore ljug att säga att det är lättkört vintertid!

Har varit ute lite och sladdat, och det är ju inte lätt att få ner "kusarna" i backen precis! Så kör inte mycket nu, men längtar också till våren, så "hon" får komma ut mer permanent

Länk

Ha det!
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Grattis! Vi köpte nyligen en svensksåld -99a med TV/Navi, telefon, DSP, elrollo med 8600 mil på mätaren. 235 kakor fick vi ge för den.
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Grattis Tozzy och jonasjonas till era bilköp.
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Idag tog jag ut henne på motorväg för att testa lite, WOW säger jag bara!! Och jag tyckte 540'n var vass på motorvägen, men i jämförelsen var det rena moppen ;o). Ska nog köra lite imorgon också SEN ska jag tvätta och förvara den... om jag inte kommer på någon ny ursäkt att ta en tur igen, he he..
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Tozzy,

Se till att bli Pro-medlem och lägg upp lite bilder på pärlan. Var meningen att jag skulle fota bilen ikväll samtidigt som jag monterade angel eysen, men glömde så klart kameran.
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Ja man kanske ska slå till och bli medlem :) måste bara få lite rentvättade bilder först....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.