|
|
|
|---|---|
|
Ska ta bort den telefonhållare, anten och mikrofon som satt inmonterad i bilen när jag köpte den och undrar om någon har några illustrativa bilder av hur man demonterar det som behövs för att plocka ut detta (hållare i mitten ventilationen, anten på höger sida framrutan, och mikrofon i taket ovanför backspegeln) När man medlem i 200 klubbne (200sx.nu) så var den största medlemsförmånen tillgång till verkstadsmanualen med sprängskisser på ALLT, finns det något liknande för medlemmar här? Eller finns det bra sidor på nätet där det står hur man demonterar saker? Brukar ju vara en av de vanligaste frågorna hur man demonterar tex dörrsidor, a-stolpar etc etc Är rätt tacksamt att veta vad man ska göra innan man börjar så att säga! Om det inte finns kanske man kan rekomendera en demonteringsdel i gör det själv delen? | |
|
Här finns massor med DIY Länk |
|
|
Var ute och pillade lite idag och få bort cd spelaren var ju ingen match dock så vågar jag inte slita så mycket i varken innertak eller a-stolpe utan att sett/hört någon berätta hur de sitter fast! Länken du hade var ju helt ok dock inte riktigt vad jag letar efter. Vill inte nödvändigtvis ha massa bilder av hur folk har gjort utan mer förklaringar på hur bilen är ihopsatt (sprängskisser). Iförsig funkar DIY's bra också men de är ju sällan särskilt förklarande eller djupgående.. Så någon annan som vet? Demontering innterat alt taklampan fram samt höger a-stolpe för att få bort inmonterad handsfree telefon med tillbehör! |
|
| taklampan satt bara med clips.. in med skruvmejseln i bakkanten och vrid (för den som söker efter liknande trådar i framtiden...) Får väll återkomma med a-stolpen imorgon om jag får tid när knodden sover middag | |
|
denna kanske Länk __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| mycket bra! tack så mycket!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.