|
|
|
|---|---|
|
Vad är det för svart låda som sitter bakom sätena i bagaget? Elektronik? Hittar inget ställe där jag kan öppna den eller sånt. Sen, är det någon annan än jag som upplevt problem med skallrande verktygslåda i bagaget utav allt jox som finns vid batteriet? :) __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 | |
|
Tjena, Jag undrar också vad det är för "låda" som sitter bakom sätena. Trodde först det var till förvaring eller nåt, men som sagt, den går ju inte att öppna någonstans, eller? Mvh K |
|
| Plats för original slutsteg, cd-vxl och ev. harman kardon sub om man har det tillvalet. | |
|
Men om man inte har något av detta så är det tomt? :P __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
|
Var bakom stolarna? Mitt mellan? På höger eller vänster sida? Mitt emellan sitter baksidan på "fåniga facket som allting ramlar ut ur när man bromsar", på ömse sidor om är det helt tomt på min bil. Eller snarare var, innan jag stoppade in stereo där ;) / Fredrik |
|
|
Nja, längst in i bagaget, ovanför diffen i stort sett. __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
| Kaell: du har ett Nokia slutsteg där. | |
|
Behövs det verkligen så stoooor plats för de klena stereo-paketet som sitter i? :O :) __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
| näää, den tar kanskew 15% av lådan... | |
|
Vad är resten då? Låter ganska ihålig :D __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
|
Vill du titta i låddan? Skruva bort lastnätet/bagageöverdraget som sitter med muttrar ute i ändarna på var sida under plastskydden som dras rätt uppåt. Själva låddan sitter sedan med fyra/fem larviga plast-"skruvar" i överkant. Sådana där två delade pryttlar med en ytterdel och en expanderande skruv i mitten. I nederkant sitter den med likadana vita plastsnäppen som håller insidan på dörrar och andra paneler. Sådana där som man bara drar rakt ut med lagom mycket våld tills dom släpper och förhoppningsvis inte gått sönder. Johan |
|
|
Och din andra fundering. Nej, något skrammel från verktygslådan har jag aldrig upplevt. Själva lådan sitter fast. Alla verktyg i lådan inklusive domkraften ligger på plats eller är ordentligt säkrade med kardborrebanden som finns. |
|
|
Tackar för det. Ska ta isär bakluckan idag är det tänkt för att söka skrammel. :) __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
| du hade ju isär bakluckan. Jag gissar att skrammer kommer därifrån.... | |
|
Jo, har haft packningsmassa/silicon på alla klips och skruv, så nu är det tyst :) __ Joakim, Karlstad Z3 2,8 Coupe -99 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.