|
|
|
|---|---|
|
Håll till godo: Länk Länk Länk Länk Länk | |
|
Tråkigt och se en M5 e28 i ett så miserabelt skick, dock var e30 och e24 trevliga! /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Den röda E24 var riktigt snygg!! Finns det nåt snyggare än en välskött E24? /Geson |
|
|
tryggve : Vad var det som gjorde att du tyckte att M5:an var i så dåligt skick? Med tanke på ålder och miltal så tyckte nog jag att den såg ut att vara i ett helt ok bruksskick. Men det kanske är jag som har en suddig dataskärm förstås... :) |
|
| dem flesta var snygg men varför kostar 325 e30 så himla mycket???.... | |
|
Det var ju väldigt låga miltal på dom sen tror jag prisnivån på E30 ligger aningen högre där än här. ___ //Ulf |
|
|
Usch vad de USA sålda E28:orna är fula. De kofångarna gör ju ingen glad.... Sedan verkar det vara mindre effekt också om det stämmer som stod i annonsen?!? |
|
|
Tycker nog att E28:an ser helt okej ut men självklart så måste euro-fångarna sättas dit.... Det satt kat-motorer i usa-bilarna därför lägre effekt(260 hk). //Roger BmwCS #5251 |
|
|
Jag tycker att den är för mycket smutsfläckar på inredningen på den röda 325:an för att ha gått så få mil. Någon annan som har noterat detta? ___ Min Bil-Blogg: Länk |
|
|
Tycker rattmuffen i M5:an var otroligt smakfull å tidsenlig;-) Ingår den i köpet tro..? Nicke |
|
|
Usa-stötfångarna förstör bilarna helt! Keep Your Distance! |
|
| Håller med clubsport ang. deras stötfångare, de är som en lång ljugarbänk. | |
| Mugge: I västtysklad så vad det där med mil (tacho) förhandlingsbart när det begav sig. ;) | |
| Hoppas rattmuffan är där för att inte ratten ska slitas :) | |
| Den får lite Volvo 240 stuk med den kofångaren. | |
|
Ruskigt fin: Länk Efter lite omvårdnad så: Länk Grym färg: Länk Mumma: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.