|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag tänkte att byta bil men det verkar svårt. Är det så dåligt sug efter en 320D touring -01, visst det är ju många som hör av sej men det blir ju aldrig något för dom. Jag tycker inte att jag borde ligga så väldigt fel i pris, bilen är med i powerbörsen, sök på 320D det är en svart touring -01. Vad tycker ni man kan begära? PB | |
|
Är den som gått 15.000mil?? Du har ju inte annonserat direkt länge, tog mig ca. 2månader att sälja min E39:a folk hörde av sig och var intresserade men få kom och titta.Många köpare letar nog bilar med sportstolar/skinn/m-ratt/xenon osv när det gäller E46.Sen har vi den utbreda milskräcken i Sverige som gör det svårsålt. mvh |
|
|
Den har väl varit till salu sedan tidig höst om jag inte minns fel. Hade den haft automat så hade jag varit intresserad. Priset är det inget fel på. Kommentarer till annonsen är väl att du kunde lägga in någon interiörbild. ___ //Ulf |
|
|
Ser mkt snygg ut MEN som sagt interören då?? Mycket "ni behöver inte ringa attityder" i annonsen ger (som tidgare sagst i många trådar) ett oseriöst intryck (iaf på mig) Bilen är endast 2 sitsig med LB reg (opraktiskt) Chiptrim är inte alltid populärt speciellt inte på vridstarka dieslar som lätt gör sliter koppling och lådor då.. Prismässigt tja.. ganska OK förmodar jag Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Givetvis reggar jag om den till personbil om köparen vill det, så det är inga problem en kostnad på 1000 spänn. Den har nog varit annonserad i ett par månader, men det verkar som inte folk ringer på gamla annonser så man får lägga in nya ibland, och då helt plötsligt börjar det höra av sej folk igen. Interiör bild glömde jag nog i powerbörsen, men det är ju snabbt fixat. Tack för era synpunkter PB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.