|
|
|
|---|---|
|
Kerscher: Länk Länk Rieger: Länk Länk Seidl: Länk Andra forslag? Vet inte om Rieger blir for stort och klumpete? | |
|
Kerscher! mer stilren... Rieger som du påpeka "för stor o klumpig". Seidl tycker jag inte om nån stans... |
|
| csl fronten hade ju inte varit fel om du ska ha sidokjolar och bakspoiler oxå | |
| CSL replika? Har inte sett den.. | |
|
Kerscher av dem på bilderna men bäst tycker jag orginal är :Länk Länk med Länk monterat Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Kerscher ligner vel mest på orginal M3. Tror inte Rieger ser så ille ut i virkeligheten som på bilde heller. Fronten til seidl ser inte så ille ut uten bredding: Länk |
|
| Kerscher mer diskret och ändå snygg,sen beror det på om du ska ha sidokjolar och annat...då kanske Rieger passar bättre.Du kommer inte att välja fel i alla fal,båda är snygga | |
|
Morten M: Var hittar du den andra kercher fronten någon stans ? tyckte den va skit fin och funderar på att köpa den.. |
|
|
Morten M: Rieger har csl replika front.Ser ut så här: Länk Länk Finns till salu på börsen: Länk |
|
|
Schulz: Stylingkompaniets Online katalog Länk Dime: Den bilen var kul, men den er minst like klumpig som Rieger. Vet inte vilka sidkjolar, men vad med M3 orginal, alternativt dom från M-paketet? |
|
|
Stötte på denna på stylingkompaniets hemsida: Länk ingen som vet om den finns att köpa till lite billigare pris någonstans? // M.v.h. Spajjjs |
|
| Morten M jag tycker att du ska satsa på M-paket 2... det är inte klumpigt men väldigt snyggt sen kan du ha en liten läpp från ac-schnitzer... | |
| M-paketet med ac-schnitzer läpp är snygt, men den kostar vel typ 4000? Den läppen.. | |
|
rieger snyggast Länk |
|
|
Csl replika: Länk Omtrent lika snygg som orginalen: Länk Fler csl replika: Länk Länk Rieger csl replika er oppgitt til 12 kg (muligvis i emalasje). Er det mye? Replika fra revosport er oppgitt til 5 kg. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.