|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Den är photoshopad....utan tvekan Men fyyyyyf*n va ful! |
|
| se där ja... =) | |
|
photoshop som konstaterat. ful men jag tycker han är inne på rätt spår. jag skulle vilja att dom gjorde m3:orna mer unika som de gjorde med e30 m3. e36 och e46 borde också varit skärmbreddade men mer smakfullt då förstås! |
|
| ja lite väl mycke kanske... men ordspråket "det retar ju alltid någon!" passar ju in rätt så bra eller? hehe | |
| <embed src="Länk FlashVars="video=A75ADECE-36C9-4338-92E2-9E8532174AD4" quality="high" bgcolor="#ffffff" name="ePlayer" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="Länk /> | |
|
Inte helt olik BMW......måste säga att denna är snyggare: <a href="Länk Nu blev det kanske rätt länk?? |
|
|
Oja mkt snyggare, ser ju vettig ut den dära i Race-stuk =) -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| ingen vidare snygg men tuff | |
| tänk positivt, med den bredden kan man inte välta i kurvorna i alla fall ;) | |
|
Som professionell Photoshop användare tror jag INTE den är photoshoppad. För mycket kluriga blänk och andra detaljer som ser ut att stämma. Som någon skrev, svårt att avgöra på en lågupplöst bild, men jag tror desvärre inte det är en psd produkt. /Fredrik |
|
|
ser ut som en fulare version av mercedes clk dtm amg... inte jätteful bara för mycket... |
|
|
Oj,de var mycket.. han har ju förstört bilen för f.n falken |
|
|
Någonstans på vägen gick det fel... väldigt fel... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.