|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Det var det absolut fulaste jag sett på väldigt väldigt länge :( Mvh, Kalle Vagnparken: Länk |
|
|
"betan" Jag saknar ord...den är för hemsk att titta på...(*_*) MvH Bmw 4-ever |
|
|
Bmw kännare hela högen.. Förebilden rullar i imsa och heter gtr. Sånt bör varenda bmw älskare känna till eller??? Förutom att bakkjolen är lite misslyckad och att jag har allmänt svårt för dessa måsvinge dörrar så anser jag bilen ser helt okej ut ! |
|
|
peter78W:tack jag håller med! Nisse med för mycket pengar som har en konstig syn på saker och ting :-) Pelle Persson:Jag tänkte på Gtr men var inte säker på det, men Fa# vad ful den är så länge den är på allmän väg och har sånna fälgar. Den är verklingen hemsk,måste kolla igen. Mpower |
|
| Nej fy fan va fult | |
|
Vilket missfoster till bil. Bland det fulaste jag sett för att vara ärlig. Någon nämnde DTM ! Om det ändå vore likt DTM-stuket ändå... men det är det ju inte. Nä, det där var nog bland det värsta jag sett nån göra på en relativt ny och fin bil. |
|
modano |
Tarzan, den du nämner är ett exempel.. sen finns det en Hammaninspirerad E46, vet inte om den är från stan eller bara passerat nåra gånger... |
|
En äkta Hamann eller ett eget liknade bygge? Jag har då aldrig sett en bil från Hamann som är "ful". Riktigt snygga kjolar från Hamann =) DTM system och rak 6a ;) |
|
modano |
nej nej ingen Haman.. detta var groteskt.. "hemmabygge" |
|
Huffa...kan tänka mig =S DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Inressant fälgbana därbak. :D Bakkjolen var nog hemskast på denna bilen om jag får välja en sak. Länk |
|
|
Ahhh! Mina ögon, satan vad det svider, tror jag blir blind… /Fredrik |
|
nxv |
Jag skulle vilja ha fälgarna på den bilen :) lagom bredd att skryta med. resten av bilen var väl inget att hänga i julegranen direkt. Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
DET syns ju att det finns folk till allt ///325/// |
|
|
Nu vet jag vad det är för typ av styling! Det är faktiskt Bangels nya design! Så kommer ALLA BMW göra i framtiden...(*_*) MvH Bmw 4-ever |
|
|
Både fult och snyggt. Fulast var det att se den bakifrån men från sidan ser det juh inte så pjåkigt ut. Inte för att jag skulle ha det på min bil. Lite väl mycket för min smak. Men vill ägaren att det ska vara en blickfångare, så har han nog lyckats. (ler) Jag kan tänka mig att många vänder sig om efter bilen. Sen om folk tycker att bilen e snygg eller inte finns det nog många delade meningar om. |
|
|
Ser ut att rulla i Frankrike. Fickparkeringarnas förlovade land. En superbred M3:a är klippt och skuret för att få plats precis överallt på Paris trånga gator! /Bo-Erik Länk |
|
|
Jösses!! Länk |
|
|
Eyyyy fifan, har du sett min nya feta BMW??? *ryser* Vissa saker borde det vara straff på.. Nu måste jag till optikern. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
| Jag tror han har eftersrävat porshe stuk på den. Liknar lite smått en porshe 911 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.