|
|
|
|---|---|
| Njut! Länk | |
|
Och utsidan.. :) Länk |
|
|
Den verkar nå 200 på 20-21 sek. klart imponerande! Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
Coupén |
Ja precis så hemskt är det att köra till jobbet varje dag, usch! :-) |
|
Jag håller med Coupén... Det är ett slitgöra, men nån måste göra det :-) |
|
|
Tänkte på en sak i den första filmen... I deras färddator står det "V-EFF" och under visar den riktig fart (inte mätarfart). Är det nått som bara finns tillsammans med Navigation eller kan jag också få fram den på något sätt? |
|
|
Oj vad det gick :D Och vilket fett ljud! Mvh, Kalle Vagnparken: Länk |
|
|
roxxs, har du hört talas om Photoshop..??? /// Gunnar E. |
|
|
Hehe... jag jobbar i stort sett dagligen med Photoshop :-) Om ni tittar noggrant ser ni att det står "V-EFF" medans dom kör, och att hastigheten även ändras... ganska svårt att få till det, även om man har photoshop... |
|
Njuren |
250 i mörkret! modiga tyskar! BMW - i nöd och lust? |
|
Den gick ju bra :) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Länk En 130i till salu för 378.000:- i Karlstad. |
|
| 0-200 km/h går på 24 sekunder. Riktigt bra! *vill ha* | |
|
Jag skulle då inte tacka nej:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Fantastiskt ljud! | |
|
Roxxs, Det står ju till och med i filmen efter 250-körningen att Effective V-Max är "Kein Digitaltacho sondern echte Geschwindigkeit". Därmed kom de alltså upp i 256 km/h. |
|
| tyckte väl den gick bra då jag testade en..hade inte riktigt koll på vad det var innan.. :9 | |
|
Gott motorljud! Jag antar att den digitala hastighetsmätaren är mer korrekt än den mätarnålen? JAg antar att Lexcom kikar på den digitala medan Wendtan tittar på den analoga för det tar ca 3 sek längre att komma upp i 200 om man går efter den digitala mätaren istället för den analoga (som ligger på 210 när den digitala visar 200). T4 -99 |
|
| mmm... det var ju precis det jag frågade... Hur får man fram den digitala mätaren, eller är det nått du bara har när du har navigatorn installerad?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.