|
|
|
|---|---|
|
Ny här, ny med BMW, säkert lite dum också... När jag slår på tändningen på min 530d -02 med naviplus så visas det "10-20" eller liknande över BMW loggan på skärmen. Varför? Vad betyder de? kan man få bort dem? (det ser ju inte särskilt bra ut...) Why fart and waste it when you can burp and taste it... | |
|
Letade lite på nätet och fick fram att de siffrorna kommer upp om man har den första versionen mjukvara till mark IV. T20-10 är exakt vad som står när man startar bilen. Glad i hågen så åkte jag till BMW handlaren med uppgradering i tankarna. De var tämligen oförstående och sa att den versionen jag har på min Navi är den enda som finns till den modellen (största handlaren i Berlin!). Versionsnumret som jag får via set menyn är L:DE14CRI, altså inget som stämmer överrens med listorna jag hittar på nätet. Är det någon som har en aning om hur det ligger till med de olika versionerna på Mark IV? Jag tror att en uppgradering är vad som ska till, men jag skulle gärna vilja ha lite mer på fötterna innan jag trycker på alltför hårt om att de ska uppdatera den. Tack! Why fart and waste it when you can burp and taste it... |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.