|
|
|
|---|---|
Bmw älskare |
Som ny användare här är jag måttligt road av alla som utövar detta psykologiska spel och klankar ned på personer. Jag hade väntat mig lite bmwdiskution och inte några som retar upp sig på vad andra och gör allt för att klanka ned på den. Jag börjar undra om verkligen någon i forumet är 18 och äldre... |
kamber |
ja det e tråkigt med sånt men det e ju alla BMW ägare.... kaxiga hahahaha.......... /Bujachaka.... B M W 318 -86 E30..... |
| håller fulständigt med dig!!Det är synd att dom ska hålla på o reta upp sig o annat skit,tycker att en hårdare koll på medlemarna kanske????annars är det ett jätte bra forum!! | |
|
Hejsan! Håller också med att det kan förekomma lite tjafs här på forumet, men måste säga att det har förbättrats avsevärt! Kommer ni ihåg det (gamla) forumet? Där var det så mkt skitsnack så man stod inte ut ibland. Tycker att forumet skärpt till sig nu med användar inloggning o.s.v. Och om det är någon som man stör sig på, så tjafsa inte tillbaka... Det brukar funka bra. Vill ge ett STORT PLUS till BmwPower redaktionen för ett nytt forum. Jätte bra skulle jag vilja säga :) Ha det bra!!! Mvh Tobias |
|
|
Ja ett jätte plus till Red!!tack för att jätte bra o snyggt forum!!!!! :-) D är fegt o släppa gasen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.