AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.105

Svensksåld Z3M

Sida 3 av 3
Va och hämtade bilen idag. Underbar att köra men tog det lugnt pga sommardäck. Har nån förbannelse över mej när det gäller nyinköpta bilar och stenskott i rutan. Mina tre senaste bilar har jag fått stenskott i rutan på innan jag ens hunnit köra 15-20 mil men den här gången kom jag inte ens 4mil innan det small till. Väl hemma svängde jag in på OK för att tvätta bilen innan den ställs in. Gick in och skulle ha en GDS hall men det fanns ingen ledig, sätter mej i bilen och åker därifrån och märker att ratten är sned. Väl hemma igen så hör jag hur det pyser när jag kliver ur bilen, punktering vänster bakdäck, kul.

M roadster
Bilen har gått 1587 mil

/Andreas
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Jobbig början. Bättre lycka i vår :)
80
178
80s
Polo 1,4, bilen som inte borde gå fortare än 60...
sälj bilen till mig för 190" med punka och sprucken ruta!
80s....har du gått ner med 5 tusen? :)
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Den är värd mer än så om den är i bra skick.. lätt !
Ante500
Av ren nyfikenhet, vad kostade bilen?
Pelle: Appropå hållbarhet? Min M Roadster har körts i hårda 11000 mil har inte haft något problem med denna bil, och revlimittern slår i taken minst 1 gång om dagen ;) Satans vilken bil, har ägt min nu i +6 år och är lika lyrisk över den än.... så jag fattar inte varför folk har sådana problem med sina M3 motorer? och dess kvalitet??

Vad gör folk för att heverera sina motorer? jag läser om diverse vanos problem redan vid 5000 mil etc. ???

Kan det vara att alla sitter och kärring kör för mycket kanske? ;)

Mannen: Gratulerar till nytillkommlingen i familjen... Då är det väl bara dopet kvar :)
Min heter Betty Blue "Bettan" vad skall din heta?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.