|
|
|
|---|---|
|
Har funderingar på att skaffa en 00-serie till våren! Vad säger ni som har 00-serie? Erfarenheter? /Geson | |
|
Varför inte en 02:a istället? Personligen skulle jag försöka få tag på en 00ti eller 00tilux i så fall. mvh Micke Min sida Länk |
|
|
geson,, har du sett denna ? Länk /peter |
|
| Det var en riktig låååångmilare 850000 mil :) | |
|
Rost, Rost och åter Rost. Trots att den bil som min sambo ärvde av sin farfar var rostskyddad varje år sen den var ny fanns det massor med rost på den även fast det inte syntes. Balkar under framskärmar och nederkant av fronten, innerkant av sparklådorna, bakre bärarmarna mm. För övrigt den bil som finns på bild i "gör det själv" här på sidan. |
|
|
Har haft tankar på 02:a också. Pelin: jag har sett den, men inte aktuellt med köp förrän till våren. Måste övertyga min fru att vi "BEHÖVER" minst fyra BMW. Upplever att 00 ligger lägre i pris än 02:or!? Stämmer det? 02:or populärare, eller bara en bättre bil? /Geson |
|
|
00an har i mitt tycke betydligt läckrare inredning än 02an.Min har rost i framskärmarna som skall åtgärdas och ny lack skall på så småningom. Är du intresserad av min som enbart gått i Norrbotten sedan -66. |
|
|
Största skillnaden körmässigt är väl bakvagnen som är mer avancerad på 02an (riktig delad). Själv tycker jag 02an är snyggare än 00 serien. Och sen har ju 02an en mer betydande del i bmws historia än 00 serien (därav mer eftertraktad??) //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.