|
|
|
|---|---|
|
Någon som varit och provkört denna 323'a något? Ska kolla bilen i morgon och tänkte kolla om någon vet vad det är för en bil? Länk Kolla in den och säg vad ni tror! /Henke KICK IT! | |
|
323i E36 är ett bra köp. Billig att åka runt i. Motorn har en trevlig karaktär och ger bilen helt okej prestanda. Vi har haft en inom familjen av samma årsmodell sedan ny. Den har nu rullat ca 25000 mil utan några problem, förutom slitdelar. Jag tycker dock att utrustningen i bilen du tittar på är lite dålig då den saknar både stolsvärme, AC och elhissar. En bil med skinnklädsel utan stolsvärme är inte så roligt här i Sverige, tycker jag. Dock är stolsvärmen rätt långsam i E36 så det kanske inte är hela världen:) |
|
| ej ac ,ej elhissar,,, nja verkar sakna två viktiga saker men å andra sidan har den skinn o snygga fälgar,,, försök o pruta lite då den som sagt saknar ac och elhisar | |
| Det var väldigt snyggt med en e36 med fönstervevar, det har jag aldrig sett förut :-) Trodde bmw hade elfönsterhissar som standard, men det var kanske bara på coupen. | |
|
Ja, elhissar är standard på e36 coupé. Angående stolvärmen så måste säga att min är otroligt snabb på att bli varm och värmer väldigt bra. Bilen annonserar på blocket också för 37 000 kr Länk. Utrustningsnivån är lite skum, sportskinnstolar men inga elhissar eller Ac. Ja, klent utrustad och utan Ac så är skinnstolar inte så värst trevligt på sommaren.. Bilen kan vara värd att ha om man står ut utan Ac och utrustning men det gäller att kolla upp historiken så gott man kan på en import och långmilare! |
|
|
Den skrala utrustningsnivån beror med all säkerhet på att den är såld ny i Danmark och bilar är inte billiga i det landet. Vill man trots allt köra BMW så får man kanske då tulla på en del utrustning för få det att gå ihop... ___ //Ulf |
|
| Hur gick det med provkörningen? | |
|
det vart ingen körning. killen i fråga vart sjuk så allt vart inställt. fick ett inlägg raderat så kanske bäst att vi lämnar tråden. skriver så fort jag hittat en ny beemer. lev väl! KICK IT! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.