|
|
|
|---|---|
|
Hej, Behöver lite feedback ang en 523 sedan demobil uttagen september -05. Uttrustningen är i princip komfortpaketet och silver. De har begärt 310' och jag har fått ett schysst inbytespris på min V70 -03. Är detta en bra pris? Är också intresserad attveta om någon har erfarenhet av barn/barnstolar i kombination med E60 sedan samt hur det funkar med bagageutrymmet. Jag ha alltid kört kombi men börjar bli less på det! Tacksam för svar //Anders | |
| Jag har en E61 -04 med komfort, silver med svart skinn, AS mm som skall säljas efter ca 7500mil i Mars och den går då för ca 325. Den kärran har väl gått en 300mil och då brukar det vara normalt med -12% på listpriset. Mer intressant för dig är väl vad mellanpriset blir? | |
|
Priset är i mina ögon ungefär vad en handlare brukar ta ut. Personligen skulle jag dock tittat på en som gått lite mer och istället haft lite mer utrustning. Ex: Länk Tittar man på en privat kan man naturligtvis få ett bättre pris men då måste du ju sälja din volvo privat också. |
|
| Kolla priserna på BMW Business, en 523 med något paket 299 för en ny 2006, dock utan komfort men med advantage | |
|
Tack för svaren, bilen står fortfarande kvar hos handlaren. Skall spana lite på privat annonser också //Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.