|
|
|
|---|---|
|
Hej, har sökt med inte lyckats hitta svar på den dummaste fråga jag ställt på ett bra tag. Var hittar jag batteriet i min bil? Har fått för mig att det är lite klent och orsakar mig vissa startproblem, kan det beror på kallt och något klent batteri när bilen klickar ett par försök innan den går igång efter att ha stått över natten? får även ett felmedelande ang "betriebsanleitung" som jag via forumet förstått ska gälla automatlådan och kunna uppkomma även det som följd av batteri med dålig kräm. bilen startar utan problem när den väl gått igång så jag tror att det kan bero på att batteriet tacklar av en smula när det är ute över natten i Jämtlandskylan. tänkte se över poler och skor till att börja med och se vad det ger.. men jag måste som sagt först hitta batteriet. | |
|
Under baksätet:-). . .i vart fall på en sedan..borde va samma på din bil |
|
| Jo det sitter under baksätet på touring också. Angående betriebsanleitung så är det instruktionsbok, du får säkert ett annat meddelande före det tex bremsbeläge, waschwasserstand eller så. | |
| hmm.. okej. tack för verklarungen ang batteriet och angående det där med instruktionsbok känner jag att jag förtjänar det där om blondiner nu^^ tusen tack för hjälpen=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.