AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.236

Jädrans fågelskit

Roxy
Har tyvärr fått fågelskit somm brännt i lacken. Vad skall jag göra för att få bort detta?
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
De ända du kan göra är å lacka om!!!
Tråkigt de här me fågelskiten!!!

//Cosmos
(Ännu ej BMW Ägare)
(Har Amazon TILL SALU)
Sa
449
Sahlin
BMW 530d F11
---Hitta felet nedan---
BMW 335d E91 Såld
BMW 325d E90 Skrot
BMW 523i E39 Såld
MB E430 W210 Såld
BMW 520i E34 Såld
-----MC-----
BMW R1200GS Såld
Nja, lacka om behöver inte vara nödvändigt. Har du inte metallic lack så kan man köra med en ganska tuff rubbing och få väck det mesta. Har du metallic så kan det vara värre. Man kan köra med finaste sandpappret (OBS! VÅTSLIP) man hittar och sedan slipa ner med grov rubbing för att sedan gå över till finare. Så helt kört är det faktiskt inte. Jag är f.d. bilrekare så jag har provat båda metoderna. Man ska dock vara MYCKET FÖRSIKTIG när man ger sig på lackken med grövre saker.

Lycka till!

32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Det är kul att bo på ett ställe där fåglarna skiter bomber i färg/storlek med arraksbollar... undras om dom äter småbarn... nä det blir till att ta fram salongsgeväret...
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
HAHAHAHAAA!
///M ax
Lider av samma problem... På stället där jag bor, så verkar alla måsjävlar korrumpera sig med varandra!! DET ÄR FAN BARA MIN BIL DOM SKITER NER!!! Har jag inte tvättat den på typ 2 veckor så låter dom bli... Men så fort den e nytvättad så är den precis fullsketen när man kommer ut morgonen efter!! Jag säger bara att det är juh en jävla tur att inte kor kan flyga!!!
PGR
Känner också igen det där! Liknelsen med arraksbollar äe den bästa beskrivning jag har hört! Min lösning är att alltid ha en massa mynt i bilen så att man kan köra till högtryckstvätten 4 ggr i veckan. Fast jag funderar skarpt på bjuda måsarna på något giftigt...
frazze
Upplysningvis kan jag meddela att alla fåglar föredrar
Att släppa skiten på "mörka lacker"
För att slippa skiten köp en ljust lackerad bil.....

frazze
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Frazze, så du menar alltså på fullaste allvar att fåglar bryr sig om var dom skiter??? ...Ååååh, va skitnödig jag är, jag kan knappt flyga över till nästa gren så jag kan droppa min medicinboll på den där svarta bumsen... Skiter björnen i skogen?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.