|
|
|
|---|---|
|
Fick en tanke bara att det hade varit roligt med en röstning-funktion i galleriet, så att vi kan lägga "betyg" på bilarna som finns där i respektive modellserie. T.ex årets snyggaste beemer eller årets bygge osv. Bara en tanke! God fortsättning! // Andreas, norra Lappbotten | |
|
Tycker det låter som en ganska god idé. En annan tanke jag haft är också relaterad till galleriet. Tidigare så kom det ju nya bilder till galleriet efter det att kalle (väl??) lagt in dem. Denna funktion är nu borttagen vilket jag förstår då systemet ser annorlunda ut. Men kunde man inte skapa något sorts slumpsvalsgenerator (datorer är inte min starkaste sida så hur det fungerar rent praktiskt vet jag inte) som visade en bil från galleriet var gång man loggar in på, eller kommer till, startsidan. Tidigare brukade jag alltid kolla på bilderna i galleriet när det kom upp nya bilar men nu blir det mer sällan då det inte påvisas lika mycket att galleriet finns. Vad anser ni andra, vad anser autopower själva, är det att förbättra? Mvh Erik |
|
|
Alla funktioner ni efterfrågar är på gång. Vi ligger bara efter en del pga serverstrul mm. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Tommie (autopower): Okej låter fint. Tack så mycket för det snabba svaret. Mvh Erik |
|
|
luter fint, nått som ja därimot har saknat är en sökfunktion, så man t ex. kan sköa på ord som finns i texten, om man t ex. letar efter några speciella fälgar o vill se hur dom passar på bilen mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| JaJsEn - HUR menar du NU?? :) | |
|
en vanlig sökfunktion, som i forumet, du skriver in t ex. borbet o ävlger att bara söka bland E30 o får då fram alla E30 i galleriet som har ordet borbet i texten. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.