|
|
|
|---|---|
| jag har en 324 -86 motor , jag undrar om det är nåt som är värd på den motor eller om nåt jag kan använda till min 320 -86 om jag vill trimma min 320. | |
| Vevaxeln gör att en M20B25 får en slagvolym på 2,7L, dessa vevar är ganska eftertraktade. Det är dock ingenting som går att använda på en M20B20 tror jag | |
|
har man ingen användning av kolvarna |
|
|
veven, oljemunstycken och oljepumpen är användbart resten är specifikt för dieselmotorer och har inte kompatibla mått. /Per |
|
| nå som jag har tänkt på är om man kan annvända diesel vev,stakar och kolvar i en m20b20 eller b23 (80mm borr) det förutsätter ju att det är samma höjd på blocket? men om det går så skulle man ju få en stadig bottendel..! | |
| det måste vara kylning på kolvarana pga det kommer ifrån en diesel , och på diesel motorer kolvarna ska inte bli värma.el | |
|
kolvarna till d är inte oljekyld däremot till td:n spridarna, insuget, ,pumpen,turbo?,oljekylaren,kylaren,termostathuset, toppen är några saker som jag är intresserad av i såfall. maila om du är intresserad att sälja "Bättre pengar på banken än i tanken,bmw dieselpower" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.