|
|
|
|---|---|
|
Vad föredrar BMW-ägare när det gäller biltillbehör, att handla via postorder (internet) eller från butik/verkstad som har personlig service? Det finns ju både för och nackdelar i båda alternativen. Vore kul att höra vad Ni tycker! roadZter | |
|
Kvittar vilket för min del. Brukar handla där det är billigast helt enkelt. www.bmw528.dot.nu www.audiGT.dot.nu |
|
| Föredrar helt klart att handla i butik då man kan se och känna på grejerna innan man bestämmer sig.Kan vara vanskligt med grejer man bara sett på bild. | |
|
Beror väl lite på vad det är. Vet man precis vad man ska ha (märke, färg etc.) köper jag där det blir billigast. Andra saker vill man ju som Danneman skriver känna på före köp. Känslan i grejor kan ju vara rätt viktig, det är ju bl.a. därför man kör BMW. Mats E BMWCS 3050 8 är mer än 6 ;) |
|
|
För min del handlar det mest om kvalitet & service, jag betalar gärna lite extra för att få butiks-servicen, extra prisvärt om något krånglar ! Hade priset varit viktigast hade jag kört Volvo, knappast BMW ! =========== V8-power |
|
|
Kan ju oxå bero på hur mycket butiksservice det finns där man bor. Finns förmodligen mer i våra lite större städer än i Östersund. Själv bor jag dessutom tidvis 1 timmas resa därifrån så postorder är faktiskt rätt bekvämt om det inte behöver kännas på. Ska man då ändå beställa så kan man ju lika gärna ta där det är billigast. Men visst, det finns tillfällen och grejor som jag gärna betalar lite mer för om servicen är bra. Sedan tycker jag ju iofs att BMW och grejor till dem normalt ger mer valuta för pengarna än Volvo eller andra suspekta bilmärken. På så sätt tycker jag faktiskt att BMW är billig att ha. Priset är alltså viktigt :) Mats E BMWCS 3050 8 är mer än 6 ;) |
|
|
Personligen skulle jag aldrig handla så dyra saker som bilgrejor på en nätbutik. Tillbehör, däck mm köper jag av en lokal handlare då det är just servicen man vill åt. Man får vad man betalar för... Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.