|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ska göra om bilen en aning snart, sänka, byta ut läppen mot gt-splitters, tona och byta fälgar. Någon som vet nåra snygga fälgar som skulle passa på bilen? Kravet är att det är en bred kant på dem, kromad eller polerad. | |
| breyton magic om du har mycket pengar...dem fälgarna passar bra på nästan alla bmw | |
|
Finns billigare kopior av Breyton Magic / magic racing. jag gav ca 14500:- inkl däck. kolla min sida här på autopower under mina bilar så kan du se hur de ser ut! Jag hade dem monterade på min 328 e36 //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Jag måste säga BBS Le Mans. Väldigt snygg och klassisk fälg. Dock dyra. ___ E36 325i "CSL" |
|
| hejsan.. ja har E39 Y ekrade fälgar, ganska bred kant på dem.. väldigt snyggt på den bilen.... | |
pg_ice |
Antera 309 måste vara dom snyggaste jäkla fälgarna som har gjorts :) Länk funderar själv på att köpa 18" av dom till 325an |
| Bra förslag men alla är för vanliga, vill ha nåt som inte alla andra redan har. | |
| kolla gummihuset.se om du inte gjort det då :P | |
|
har kollat där |
|
gretzky |
Oclbrorssons kommer med all sannolikhet att släppa en ny variant av dotz daytona med svarta ekrar. Såg den på bild i bilsport för ett tag sen om jag inte minns fel. Tycker den är rätt ok och garanterat inte så vanlig på bmw (än iallafall). Själv åker jag med 18" BBS Challenge 225/40 och 255/35 sitter som handsken på 320d. dieseldoris |
|
Konig prophets om du gillar krom fälgar och om dom passar? Länk Skulle tänka mig att ha dom på min ialf! snygga |
|
|
Finns i opal också istället för krom: Länk Konig har andra snygga också ex: Länk Länk Länk |
|
|
Hej Vad tycker du om dessa? Länk Länk Mvh |
|
| De sista 4 länkarna va riktigt snygga.. Lägg gärna in länk till nån sida som säljer dem också.. | |
|
Edge. Vi säljer ASA fälgar Maila för prisförslag Länk |
|
|
De lutar åt den här fälgen.. Tycker den är otroligt snygg och tror den skulle passa kanon på bilen.. Ngn som har bilder på bilar med schwarzsilber lackade fälgar? De verkar bara finnas i den färgen. Länk Bra lika m5 paralell fälgarna.. |
|
|
Edge. Vi är ÅF för rondell. Maila ifall du vill ha priser. Har tyvärr inga bilder med de fälgarna monterade. Mvh www.stylabilen.se |
|
| Nån som vet vilket et de ska va på 18"x8,5". Ska antagligen ha 225 fram och 245 bak. | |
|
8,5x18 samt 8.0x18 med 255/35/18 samt 225/40/18 ska funka med rätt et på fälgarna . Länk |
|
| Vad är rätt et på e36 om fälgen är 8,5" bred? | |
|
Vet ej. Men samma et som finns på bmw 18" (330 ci(m)) m fälgen den passar med 8,5. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.