|
|
|
|---|---|
|
Hej! Alla glada men tyvär inte jag, lånade tyvär utt bilen till min flicknäns syster, dumt mistag för nu är den kvaddad. 3 dagar före hjul hände deta öde, så det var ju en väldigt fin jul man fick. Man kan för övrigt beskåda bilen på power börsen. Gävleborg bmw 325 -93 Hejssssss | |
|
Trafikförsäkrad?? Tråkigt i så fall :-( _____ Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
varför fixar du inte upp den? eller har motorn skadats? |
|
|
beklagar sorgen! man bör ha helförsäkrat när man lånar ut bilen till fruntimmer!:) på bilderna ser det ju inte så farligt ut, typ framskärm å spoiler men jag antar att det är värre än det ser ut? |
|
|
ja det är ju fram skärmen, fronten plasten alltså, en bukla i bakskärmen sedan något tok med höger driv axel, och höger framvagnsupphängnig skulle jag tro det var vad som hände i av åkningen. Sedan slog brand kåren sönder bakrutan, som ni ser på bilderna när dom letade batteriet :( och där efter brytit eller rätare sagt försökt brytit upp baklukan, som då förmodligen gåt i baklås så jag vete fan vad dom har hållit på med. Käns som bilen min blivit slogen och våldtagen så dörför har jag tappat gnistan för min älskling, går för övrigt som katten fortfarande i motorn så dom lyckades inte döda den hellt. Hejssssss |
|
|
Beklagar verkligen! Känner igen bilen då jag också är från "stan", har alltid tyckt att den sett riktigt fin ut och framför allt en riktigt grym sång ur avgasröret. Hoppas du får den såld. Blir det BMW igen eller? MVH Robban |
|
|
Tråckigt o höra :( Toni |
|
|
Hon borde ju vara mer ledsen än du för det är ju trots allt hon som kvaddat bilen så hon får ju stå för kalaset. BMW, när du älskar att köra! |
|
|
jonaz_6 Dra inte alla fruntimmer!!!! över en kant. Det gör inte vi när det gäller er.*Ler* Synd på bilen, men det kunde gått betydligt värre. |
|
|
Ja får jag säga det själv, så älskade jag den bilen kanske inte snabast i stan, men den hade personlighet, och ett drag som påminde om en turbo, gick jävligt mycket bättre med chipet. Och ja själv klart blir det en bmw till för systern ska pröjsa den :) så lite tur i oturen är det vell. Hejssssss |
|
|
Ajajaj... Fyf*n vad jag lider med dig. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Ja, som sagt. Dra inte alla över en kant. oavsett vem som kvaddat den är det en sorg. Se till att samla dina krafter och antingen fixa den eller skaffa en annan. En gång BMW alltid BMW. |
|
| Går det verkligen inte att fixa. Den ser inte allt för allvarligt ut på bild i alla fall. Kanske någon kan hjälpa dig eller så tar du en tur till Baltikum eller Polen om bilen är körbar. | |
|
Nä den bilen har gjort sitt i min ägo, men vore kull om någon köpte den och gjorde en seriös strippen bil av den, skulle va jävligt ballt för med tanke på reg numret har den nog alltid varit ämnad för de ;). (PS blir kanske m5 ägare på fredag muhhhhahhh) Hejssssss |
|
|
Ingen som bryr sig om hur det gick med tjejen? Hoppas det gick bra! Det är väl i alla fall det viktigaste. Men jag förstår att man tänker på bilen sedan, när man vet att ingen blev skadad. Wargen |
|
|
sorry alla "fruntimmer" här!:) var bara lite ironisk! finns nog en anledning till att försäkringspremien alltid är högre för killar så ni behöver inte ta åt er så mycket!:) Fricke: du får ut försäkringspengar på den eller? |
|
|
Tråkigt som fan! Den bilen har man ju sett rätt mycke här i stan... ///MVH Johan Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.