|
|
|
|---|---|
|
jag har köpt en m5 92:a 6växlad med reg nr rlg 769 från kronofogden är det någon som känner till något om denna bil hoppas på svar | |
|
Lådan är bytt för 6-vxl kom först 1995. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
Gemini__ |
Hej och välkommen till forumet. Har tyvärr ingen info om bilen att ge dig, finns säker någon som har här. Att växellådan är utbytt vet du nog redan (6-vxl). Berätta gärna lite mer om den. Miltal, skick och utrustning skulle vara intressant att höra. Och sen vill vi se lite bilder =) Mvh: Thomas |
|
Lite OT men är dert billigt att köpa bilar av kronofogden? Vrt kan man göra det? mvh Marcus Bilen: Länk |
|
|
Bilen i fråga är sänkt, fräsh i lacken men inget batteri så det gick inte att starta den för att se hur motorn mådde :) Men den verkar OK Det är billigt att köpa där men inga garantier ges. Jag jobbar f.ö. på KFM :) |
|
|
har bytt larmenhet då larmdosa saknades mototn gick bra kompressorlagar har vi bytt på grund av lagerljud bilen har provkörts och gick betydligt bättre än min gamla daytonavioletta m5 som nu rullar i gävletrakten |
|
|
Så du är den nya ägaren :) Det är väl den med krom dörrpinnar? Va bra att bilen går bra! |
|
| hej glenn hälsa peter från marc, hur går firman ?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.