|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag funderar lite smått på en sen 840...97-99 och har lite konstiga frågor som dock behöver svar ;) 1. Finns det fällbart säte eller skisack nått liknande i dom? 2. Kostnad för inspek 1 och 2 på BMW verkstad? 3. Var åttan första BMW:n med fyra utblås? (Intressant att veta;) Förresten vad skulle va lämpligt pris på en importerad 840 med automat och typ 14000 mil? Hoppas nån kunnig kan svara... Min pärla: Länk | |
|
Alltså kan ingen svara på frågorna...viktigt som tusan... Min pärla: Länk |
|
|
1. ja det verkar finnas, men jag kan inte säga om det är standard eller extra utrustning. Ski-sack finns i alla fall med i ETK. Länk 2. Jarlsbilservice tar 4750 kr för en INSP II och 2580 kr för en INSP I på en 850i, vet ej hur det är med en 840, men det borde vara billigare. Men nu är Jarls ganska billiga och inte ngn auktoriserad verkstad Länk 3. vet ej! ___ Min Bil-Blogg: Länk |
|
|
Skisack finns, det kan tom ha varit standard! 8-serien var först med 4 slutrör... Nicke |
|
Scheckheft |
Hej Skisack var standard hos 850 csi, 850ci (iaf) från 93. Hittar inget om detta hos 840 modellen: Länk Angående priset: tittade på en 840 -94 för ca 1,5 år sedan, 17000 mil, priset 115tkr. Mvh Scheckheft |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.