AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
905

styla 540 93:a?!?!?! eller e34:an överhuvudtaget

Tjena tjena!
Tänkte höra om nån vet av nån skyst styling för en 540 93:a? alltså typ finns det nån som har nå bilder på nån e34:a med m3 speglar t ex? eller med några int allt för brutala kjolar?
kanske till och med nån som har lite prylar att sälja? ska ändå lacka om bilen till våren så färg coh grejer spelar mindre roll!
Skriv och säg vad ni tycker om styling av e34:an, tycker iofs att den är fin som den är, men det kanske går att göra små detlajer på den, gärna för att få lite mer sport över den!

//Fredrik

-*~Det löser sig sa kärringen och sket i vassken~*-
Tjena wabo: personligen tycker ja att man inte ska slänga på alltför mycke plast men alla tycker ju inte som ja....Så här ser min ut beskrivet. vinge + takvinge...heltonat (även vindrutan) =) rätt så grymma fälgar 18 tummare...ögonlock har ja oxå....sänkning e på g har inte haft råd ännu(skatten kom)men de blir en feeet sänkning *ja lovar* neon inne i bilen plus att ja har lackat ner min...singel torkare monteras sommartid. Svarta njurar (ej lackade. Lacken på bilen e dessutom den grymt snygga Royalblue skiftar färg i solljuset blir lila å de finns dom har trott att den har varit svart oxå...så när ja lackade ner den så blev den jävulst grym...jaja smakfull styling tycker ja e bäst *klart ett M-paket skulle inte va fel men inte nå annat* MvH Mr-speed

go for 540 manuell
jasså, ja det lät som om den lär var fin, du har inte nån kamera så du kan ge mig några "frestande smakprov"? har funderat på vinge, men vissa säger att det inte passar, och jag vet inte, får inte vara nån hög, fälgar har jag än så länge bara 17", men man vet aldrig vad som händer i sommar! men som sagt...kan du kirra nå bilder, låter ju som om den skulle platsa i läsargalleriet också!

//Fredrik

måste ju sänka den först....den e ju uppe i himlen *skrattar* men ja har både till gång till digital kamera och min far har scanner så ja kan gärna skicka bilder men som sagt så står den ju i idé och så har ja inte köpt mig nån sänk.sats men senare i vår så kanske ja lägger upp den i läsargaleriet *tror du den passar in där* nån speciell gräns på styling eller utr.som man måste ha för att komma me där eller ??? MvH Mr-speed

go for 540 manuell
En sak till va ha du för färg på din....MvH Mr-speed

go for 540 manuell
"marinblå-metallic" vet inte direkta färgkoden men du vet säkert vad jag menar, den är ju lite skiftande i färgen den med, men som sagt så ska den lackas om nu i vår i samma färg, men det kommer att bli en annan lyster på den då.
Vad det gäller läsargalleriet så behöver det inte vara nån speciell utrustning väl? vilka bmw:s som hellst platsar väl där.....

//Fredrik

okei...snyggt att den va blå...Mmm de e snyggast =) tror att ja ska lägga upp den i galleriet då MvH Mr-speed

go for 540 manuell
BM
511
BMW-Danne
BMW 530d -02
Länk

enlänk till hur min förra såg ut =) med M3 speglar , alpinafront 18" osv... ser lite konstigt låg ut bak, men var lite mer kilformad sänkt egentligen...

mvh Danne

390Nm - oljebrännare!
vågade trotsa vintern = 20" monterade i mitten på februari, men numera e det 17" vinterpuckar som gäller igen!
Länk
stimpenbmw
hgar själv e34a. Den har redan mchassi så jag tänker ej sänka den. Annars e det vita blinkers och lite större fälgar 17"+ som jag kan tänka mig på en e34.
Gör man mer kan det bli överdrivet på en sådan elegant glidarbil.

besök #bmwpower på dalnet!
bmwdanne: jävulskt grym oljebrännare =)) vars hittade fick du tag i njurarna...p.s synd att den inte var blå d.s hehe =) MvH Mr-speed

go for 540 manuell
Har just fått min Seidl Tuning Frontspoiler med nya dimljus och en Dtm-läpp.
Kommer nog att bli rätt bra.
www.carfashion.nu säljer dom grejorna.
Pu
47
Puticq
540 6-vxl 93`a
Jag fick också mina grejor idag, jag har samma som roger har + bak, sido kjolar & 6* vita blinkers...

Put
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.