|
Sida 8 av 24
|
|
|---|---|
|
a_wingard73: Tackar så mycket! Det är mycket med bilar som drar mitt intresse... Om inte annat så är det som sitter i dem oftast ett sort + om det är en BMW... ;o) Killar med BMW är oftast ansvarstagande och lite mer "vuxna" om du förstår mig rätt... Det är ju inte samma sak med en kille på 20 år i en BMW på stan som en i samma ålder i en Volvo... Killar i BMW har lite mer ordning på sitt liv, gillar inte när de är för oseriösa, de är oftast killar här i Värmland... tyvärr.. Volvo, fyllekörningar och bälte vet de nog knappt vad det är... =o/ ¤Säffle Rebellen¤ |
|
|
Nog känner jag mig ansvarstagande alltid och oerhört vuxen;) Hmm nja jag har inte så mkt erfarenhet av killar i BMW hehe men de låter ju inte orimligt! God smak har vi ju iaf! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
a_wingard73: Har du någon rekommendation på någon mack med GDS-hall? Åker ända från köping (västmanland) å man vill ju inte visa upp en skitig bil hehe |
|
|
Thörner: Självklart är vi Bmw killar mer ansvarstagande *host* =) Mvh Björn Länk |
|
|
Wik: Om det blir samlingpå Eurostop, har du två GDS:er och en Maskintvätthall att välja på. Ligger en Dygnetrunt öppet Statoilmack där. //Micke |
|
|
ja me kommer från Lund kanske träffar några på vägen :P Toni |
|
| 1Björn: Ja, det är ju det jag säger.. =o) Har man en fin bil av bästa kvalite så krävs ju det.. ;o) | |
|
Hej.. Vetoni: vi är några st som kör från malmö.. så vi kan möta upp dej.. |
|
|
ViccoA: gött du ansluter i vinslöv vi blir ett härligt gäng :)Om du för övringt undrar så e ja askens granne så du vet nog vem ja e om du har kuckilurat på vem martin är :) MVH Martin |
|
|
Jag ska göra mitt bästa för att köra om er alla på väg från Malmö ;) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Det är lungt Kalle, jag lovar att jag inte ska använda dom två sista växlarna! :P Mvh Björn Länk |
|
| haha kalle: kommer bli svårt, Clube36 kommer nog hålla båda filerna upp till halmstad.. (Y) trust meee | |
|
EssE.....de e soft de ser jag fam e mot Toni |
|
| jag med :) | |
|
juice -> Var det inte du som åkte en vända när min bil gick som en påse nötter? (Hackade och dog om vartannat) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
juice -> Tvinga med Asken också. Han har ju fler M535:or än jag trodde det fanns i södra sverige... /// Viktor Mer mos till folket |
|
| Då får man kanske hänga på Malmö gänget när ni susar förbi Helsingborg (om jag hinner med er) ni verkar ha bråttom hehe | |
| du får pressa efter =) | |
|
Kan väl koppla på en lina annars :) Länk |
|
|
VIccoA jo visst va de ja som fick en tur :) Ska försöka få me han hans bil e ju nästa me klar nu han e lite omöjlig ibland men de kanske går :) Lite blandat stora o små bokstaver men de får gå har nyss datt en runda me thinner o trsa o lacka så ja e lite flummig ! mvh martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.