AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
55.874

BMW-träff i Halmstad den 29/4-2006!

Sida 8 av 24
Visa användare
79
Thörner
320D -99
a_wingard73:
Tackar så mycket! Det är mycket med bilar som drar mitt intresse... Om inte annat så är det som sitter i dem oftast ett sort + om det är en BMW... ;o) Killar med BMW är oftast ansvarstagande och lite mer "vuxna" om du förstår mig rätt... Det är ju inte samma sak med en kille på 20 år i en BMW på stan som en i samma ålder i en Volvo... Killar i BMW har lite mer ordning på sitt liv, gillar inte när de är för oseriösa, de är oftast killar här i Värmland... tyvärr.. Volvo, fyllekörningar och bälte vet de nog knappt vad det är... =o/

¤Säffle Rebellen¤
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Nog känner jag mig ansvarstagande alltid och oerhört vuxen;)
Hmm nja jag har inte så mkt erfarenhet av killar i BMW hehe men de låter ju inte orimligt! God smak har vi ju iaf!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Wi
70
Wik
M5 -92B
a_wingard73:
Har du någon rekommendation på någon mack med GDS-hall?
Åker ända från köping (västmanland) å man vill ju inte visa upp en skitig bil hehe
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Thörner: Självklart är vi Bmw killar mer ansvarstagande *host* =)

Mvh
Björn

Länk

Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Wik:

Om det blir samlingpå Eurostop, har du två GDS:er och en Maskintvätthall att välja på. Ligger en Dygnetrunt öppet Statoilmack där.

//Micke
ja me kommer från Lund kanske träffar några på vägen :P

Toni
Visa användare
79
Thörner
320D -99
1Björn: Ja, det är ju det jag säger.. =o) Har man en fin bil av bästa kvalite så krävs ju det.. ;o)
Hej..

Vetoni:

vi är några st som kör från malmö.. så vi kan möta upp dej..
ju
20
juice
325i -91
ViccoA: gött du ansluter i vinslöv vi blir ett härligt gäng :)Om du för övringt undrar så e ja askens granne så du vet nog vem ja e om du har kuckilurat på vem martin är :)

MVH Martin
Jag ska göra mitt bästa för att köra om er alla på väg från Malmö ;)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Det är lungt Kalle, jag lovar att jag inte ska använda dom två sista växlarna! :P

Mvh
Björn

Länk

haha kalle: kommer bli svårt, Clube36 kommer nog hålla båda filerna upp till halmstad.. (Y) trust meee
EssE.....de e soft de ser jag fam e mot

Toni
ju
20
juice
325i -91
jag med :)
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
juice -> Var det inte du som åkte en vända när min bil gick som en påse nötter? (Hackade och dog om vartannat)

/// Viktor

Mer mos till folket
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
juice -> Tvinga med Asken också. Han har ju fler M535:or än jag trodde det fanns i södra sverige...

/// Viktor

Mer mos till folket
wo
36
wolfhammer
523i 1998--
530i mpaket 2006
Camaro z28 1985
Då får man kanske hänga på Malmö gänget när ni susar förbi Helsingborg (om jag hinner med er) ni verkar ha bråttom hehe
du får pressa efter =)
wo
36
wolfhammer
523i 1998--
530i mpaket 2006
Camaro z28 1985
Kan väl koppla på en lina annars :)

Länk
ju
20
juice
325i -91
VIccoA jo visst va de ja som fick en tur :)

Ska försöka få me han hans bil e ju nästa me klar nu han e lite omöjlig ibland men de kanske går :)

Lite blandat stora o små bokstaver men de får gå har nyss datt en runda me thinner o trsa o lacka så ja e lite flummig !

mvh martin
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.