|
Sida 7 av 24
|
|
|---|---|
|
Tack för förklaringen. Ungar flinar HELA tiden när de åker M3. Petrob ------ M3 Cab |
|
|
CompactK! Jag tänkte ev köra upp vi kan kanske mötas upp i hbg området då? Länk |
|
|
wolfhammer: Det hade varit gutt om vi kunde mötas på vägen. Alltid kul o köra tillsammans med nån =). Ingen mer från de sydligare delarna? /Kristoffer |
|
|
Kom på en sak.. Varför inte ha en tävling på träffen, där Bästa M-modell, Standard och Stylade bil finns med. En kategori av varje. ?? Pris?? Om idén är nåt att hänga i granen. Så kan det kanske vara nåt att spåna på här då. //Micke |
|
|
ramses: ingen dum ide. Ja va ska vi ha som Pris? En gratis kebabrulle vid närmsta Pizzeria;) hehe Ne den tanken tål att tänkas vidare på. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Den som vinner får välja en av dom andras bilar ;) | |
|
Ett förslag till "Pris" är ett Presentkort på tex Mekonomen eller nåt. Om tex alla som vet att de ska komma på träffen lägger en 50lapp var, blir det en slant att dela upp på tre Presentkort. Enklast är siåfall om någon har ett konto dit pengar kan sättas in. Je fler som kommer desso högre summa per Presentkort. //Micke |
|
|
Även jag kommer till vinslöv och möter upp några utav er... om det går bra förstås? Förslaget om tävlingar låter skoj förresten :) //Stoffe |
|
|
Joensson -> Låter najs! Inte illa, vi verkar ju bli ett gäng som kommer från det hållet då alltså =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Vi är några från Göteborg som vill komma ner. Vi behöver ett exakt datum, har det kommit ett sådant än? |
|
| 29/4 | |
|
När är träffen planerad? ¤Säffle Rebellen¤ |
|
|
Thörner: Hoppas du skojar! Min ögonsten: Länk |
|
|
Är ny på sidan, tar lite tid innan man fattar funktionerna.. men de verkar gå upp ett ljus nu.. ;o) ¤Säffle Rebellen¤ |
|
|
Thörner: Hehe, ja det såg jag ju nu. Men datum för träffen står precis ovan ditt första inlägg. Alltså den lördagen 29/4. Tider mm återkommer, vår för denna träff ansvariga, "a_wingard73" med senare. Välkommen till Autopower, hoppas du kommer få nytta av denna sida. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Ja, jag såg det sen... =o/ Hade ont om tid till nästa lektion så hann inte kolla vart mitt inlägg tog vägen.. hum.. *pinsamt* hihi* Hoppas oxå på att få nytta av den... =o) Vore kul att åka på en träff, dock är det största intresset detta år att ta E kort och få ner min gamla a-traktor på Vallåkra träffen, vill visa Volvo-grabbarna att de går att göra fina saker av andra märken, som min merca.. =o) Sen äör det att satsa på bilen ordentligt.. =o) ¤Säffle Rebellen¤ |
|
|
Jag hänger oxå med. Hur många kör från Helsingborg?? Mvh Björn Länk |
|
| Någon som kommer åka från Värmland? | |
|
1BJÖRN! Jag kommer att köra från hbg Länk |
|
|
thörner: välkommen till AP, och skoj me brudar som har rätt intresse!! Även riktigt skoj att en Värmlänning vill komma till halmstad för att kolla fina bilar!! ___________________________________________________________________ jag ska inom kort tid åka till parkeringen i Kvibille för att kolla hur konbanan kan va och så där inte är större ojämnheter. Kanske ev måste byta plats för den aktiviteten isåfall. Inte skoj att komma ner i hålor och skrapa underrede/ få skeva fälgar mm... tror dock inte det ska va några problem.. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.