AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
55.882

BMW-träff i Halmstad den 29/4-2006!

Sida 6 av 24
Fr
118
FreakPutte
Alpina B10 Bi-Turbo #077
kanon,, ;) då meddelar jag dem det!

blir det körning direkt till halmstad eller fler ansluter??

Speed limits are for pussies
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Martin vet det redan, snackar med honom nu på MSN =), ja du inte vad jag vet, vet inte om clube36 skulle samlas innan..
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
FreakPutte -> Jag kör gärna med Er! Kan möta upp er i HLM.

/// Viktor

Mer mos till folket
Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Jag har pratat med en av journalisterna på Hallandsposten, som jag vet är lite Motortokig. :o)

Han tände! Så när plats och tid är spikat här, kontaktar jag honom igen. Så får vi se om HP dyker upp. (Kan inget lova, då det kan dyka upp en massa andra jobb som hindrar dem att komma) Men vi får la hoppas iallafall.

//Micke
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
der_meister: eventuellt åker jag ifrån kna till halmstad då så vi skulle ju kunna sällskapa upp isåfall. Skulle va kul att samla ett gäng härifrån.

Diesel-räsern
/Rickard
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Ja det skulle varit kul :) men ska vika av innan halmstad eller nåt o samlas med clube36 innan.. Har du MSN? lättare att snacka där :)
pe
204
petrob
320i -18
Inbokat i kalendern. Tyvärr är frugan i Danmark den helgen så småknottarna får hänga på, eller kanske barnvakt kan vara en ide.

Petrob
------
M3 Cab
Fr
118
FreakPutte
Alpina B10 Bi-Turbo #077
ViccoA: javisst det går jättebra,, jag hade tänkt sticka inom hlm o tanka för priserna är ju lite lägre där. Får bestämma tid senare när en tid i halmstad är spikad... tar du med dig någon annan beemer entusiast? eller bara flickvän osv. ?

Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Kanske lillebror orkar följa med, han kör 540 E39, men är inte säker. Flickvännen kan jag kanske lura med :D

/// Viktor

Mer mos till folket
Fr
118
FreakPutte
Alpina B10 Bi-Turbo #077
ViccoA: äger du en blå m-coupe med gråa viper-ränder??
du kan ju möta upp i vinslöv istället vid alla husvagnarna,,? eller?

Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
FreakPutte -> Visst är det jag med ränderna =) Inga problem att möta upp vid husvagnscenter eller vad det nu heter! =D (Är ju praktiskt taget vinslövsbo)

/// Viktor

Mer mos till folket
Fr
118
FreakPutte
Alpina B10 Bi-Turbo #077
ViccoA: Kanon då har jag sett dig några gånger!! Avvaktar mötestid tills tid i halmstad är bestämt..

Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Vore kul o komma till denna träffen. Är det ingen från Malmö området som ska köra upp?

/Kristoffer
Jag kommer den 29/4:)

/ Marcus
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Ang barn på träffen. Alla är välkomna stora som små. Dock hoppas jag och vet att alla föräldrar mm tar ansvar för de mindre så inga tråkigheter händer.
Stenkastning på fordon/liknande är aldrig kul.
Dessutom antar jag att de blir ganska mycket rörelse av bilarna och om de står en liten 5 åring bakom bilen när jag backar vill jag aldrig uppleva.

ALLA ÄR VÄLKOMNA!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Var vänlig att koppla barnen =)
pe
204
petrob
320i -18
Den dagen mina barn kastar en sten har aldrig hänt, och de skulle bara kasta en gång, men det låter som de inte är välkomna.
Så jag kommer ej.

Petrob
------
M3 Cab
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Klart alla får komma dit.
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Självklart ska du komma! De va inte så jag menade. Som du säkert såg så skrev jag me stor text att alla är välkomna. Va betyder de om inte just att alla är välkomna? jag tror inte dina barn eller någon annans skulle kasta sten på bilarna eller hitta på andra hyss men jag ville bara klargöra att ni med era barn eller andras kan väl vara extra uppmärksamma så inget händer. Va är en sten på en ny M6 mot en litten killes/tjejs liv?

Jag skrev detta ang barn för att påpeka att har man barn med sig så bär man också större ansvar för att se till så inget händer dem (vilket alla redan vet) men de skadar ändå inte att nämna det. Kändes bara värt att ta upp då man kanske inte kan koppla av på samma sätt som utan dem!

Jag vill verkligen att alla som vill ska komma! Med eller utan barn har ingen betydelse!!
Vill ni ha barnen med er så ser ni/vi det som en möjlighet all locka in dem på rätt spår av bilval i framtiden!! ;)

Ingen ska stanna hemma pga att de inte känner sig välkomna de ska ni ha j-vligt klart för er!!!

(kan se flinet på 8 årige Calle i baksätet på pappas M5 touring när han åker konbana;) )

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
pe
204
petrob
320i -18
Förstår inte reaktionerna. Har varit på Wings & Wheels flera ggr samt volvoträffar med min T-Gul och ingen har någonsin anmärkt att ungarna varit med eller skall med. Självklart är det upp till mig som förälder att ta ansvar för mina barn och se till dem HELA tiden.

Petrob
------
M3 Cab
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.