|
Sida 5 av 24
|
|
|---|---|
| Kommer så länge vädret är bra ananrs skiter man i det.. =) | |
|
finns egentligen inget dåligt väder för att träffa rätt folk =) Jag är med oavsett väder! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Jag lovar att fixa vägbeskrivning i god tid! Ang lite tider. när tycker ni att vi skall träffas? Tiden rinner ju iväg fort när man har kul och vi har ju en del att hitta på... Ang flickvän/brudar mm... kvinnor får endast komma om de är iförda nån kort kjol/bikini eller liknande;) Ang maten. grilla/Mc donalds liknande?? //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Ja mat behöver man ju ialalfall, och det med kläderna låter lovande med :), Hellre att man samlas i godtid än för sent.. |
|
|
Hur går det me hallandsposten/motortidning/motorproggram? //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Om nån har kontakt med bilsport skulle det ju vara bra, eller om nån ringde o gav dom ett hett tips.. | |
|
Hm, Street extremes reportrar hänger på zatzy och förmodligen även Bilsports...annars finns väl mailadress på förlagets hemsida... /// Viktor Mer mos till folket |
|
| Japp, nån kan ju skicka iväg ett mejl till dom o höra. har ju faktiskt huvunkontoret i min stad =) | |
|
jag undrar jag om det inte sköter sig själv lite iom att micke olsson "bor" på forumet och frilansar åt både AP och bilsport... Om jag förstått det hela rätt så var väl han eldsjälen bakom autopowermeet på emmaboda med superstage körningen förra sommaren.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Jag kommer ner om det inte regnar. E nybliven BMW-ägare så det kan nog bli riktigt kul. |
|
|
Jag kommer mer än gärna till halmstad. Men är den 29/4 spikat nu då? Har inte fått riktig klarhet i vilken mötesplats o.s.v?? Jag tycker att Eurostop är en mycket bra plats att utgå ifrån... särskildt för oss som inte kommer från halmstad. Det är nog den lättaste platsen att hitta till. Och förslaget om matställe låter fint ;) Borta Med Winden |
|
| Japp har för mig 29/4 ärspikat nu, redan ändrat datumet 1gång.. | |
|
Jag har också för mig att 29/4 är spikat nu,, någon som vill ha följe från vinslöv till hässleholm via markaryd vidare mot halmstad?? Har hört att några från Club E36 ska ansluta med min polare i vinslöv vilket jag också kommer göra,, Speed limits are for pussies |
|
| Japp det har jag med hört, jag kommer att möta några i vinslöv tror det blir där vi alla husvagnarna.. | |
|
japp den 29/4 är spikat å kommer inte att ändras! Ang mötesplatsen är den inte "säkert bestämd" och det har ingen större betydelse för min del vart den blir. Anses Eurostop som ett bra alternativ speciellt för er som inte är så hemma i stan så kan vi vara där. fortfarande inte nån som kan fixa koner??? Visst är det lång tid kvar men det bör fixas snarast så att det inte ska ske i sista stund och vi inte får tag i några. Många ser säkert konbanan som en av de roligaste punkterna på träffen. Eller har någon nån annan ide om vad som kan ersätta konerna?? //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Inte för att jag vet var Eurostop ligger men skulle varit bra att samlas intill E6/E20 eller vad vägarna heter där.. | |
|
Eurostop ligger till din glädje alldeles brevid E6an;) Du missar det nästan garanterat inte.. Det är första avfarten från Malmö. Och sista från Göteborg. de finns 3st avfarter //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Okej, har ju GPS jag kan sätta in med så det löser sig nog :) | |
|
der_meister_ : då är det mig och martin du kommer möta upp vid husvagnarna... ;) Några fler polare till dig som hänger på?? Eventuellt följer en 328cab och möjligtvis en 525:a också med i ledet mot halmstad om det går bra? Speed limits are for pussies |
|
| Japp det är =) ja som jag vet nu så kommer det 2st M3or till från blekinge, ja jag hörde med en innan idag om det var okej om andra bilar hänger med, det var nemas problemas.. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.