AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
55.888

BMW-träff i Halmstad den 29/4-2006!

Sida 4 av 24
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Nu är det många träffar som snackas, vilket datum kommer denna träff vara?

Träffen i mantorp är väl 6/5? Och Z träffen i Brostugan 1/5?
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Träffen är lagd den 6 maj (lördag) omöjligt att fixa ett datum som passar alla. klart de skulle vara kul att bjuda in ett motorprogram, men finns de nån som kan ordna detta?? Max öppnar väl i halmstad snart.. Brukar inte Bilsport ha nån Max Tour träff? visserligen en tidning men ändå.. kan nån fixa ett Motorprogram som e intresserade så vore det ju skitkul!!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Ja nånting sånt som ger lite reklam utåt, tidning eller tv. =)
Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Jag är bundis med en massa Journalister och fotografer på Hallandsposten här i stan. Kan ju ta ett snack med dem och se om intresse finns. Men det beror oftast på vem som jobbar just den helgen. Om inte de vill göra det utanför sin ordinarie tid dvs.

//Micke
Visa användare
166
bmwjonsson
Z3 Coupe 2,8 -00
318i sedan E46-99
STORA BMW vår träffen på Mantorp motorbana är den 6/5 ! (Lördag)
Och Brostugeträffen är 1/6 (Röd Måndag)

Så kanske ett annat datum typ 29/4 (Lördag) skulle passa Alla!!
Bara en tanke. Vill gärna komma.
M///MVH Peter

BMW Z3M-POWER FOR EVER
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Viket datum vill ni ha? är det många som ska till mantorp men som även vill till halmstad..? Går inte hålla på att ändra datum för enstaka personer eftersom det troligtvis ändå inte passar "alla"

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Varför inte hålla den 6/5:e??

Det kommer ju som a_wingard73 säger, Inte att pasa alla vilket datum som än spikas.

Men... jag är inte någon gammal inbiten BMW ägare så, som har farit land och rike runt för en träff. detta blir min första, och den ser jag fram emot. Oavsett datum.

//Micke
Ko
102
Kowe
523IA E39
325i Touring
Låter helschysst var bara snälla och påminna alla oss som så lätt glömmer när det börjar närma sig.

PS annars kanske en liten tur ut på halkbanan hade ju inte varit helt fel där om någonstans kan man ju få leka av sig lite? Måste gå och fixa någon till att hålla öppet om tillräckligt intresse finnes?

B M W
Fr
118
FreakPutte
Alpina B10 Bi-Turbo #077
Det är möjligt att alla som inte är inbitna bmw ägare struntar i att det är två hyfsat stora träffar som krockar med varandra,, men större delen dras nog till mantorp i och med att där är flera aktiviteter.
Typ den 29:e skulle nog passa de flesta som vill vara på båda träffarna och umgås och byta erfarenheter och visa upp sina beemers........................

Speed limits are for pussies
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Ok. Datumet ändrat till den 29 April. Detta datum ändras INTE fler ggr! Hoppas alla är nöjda med detta datum!!!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

a_wingard73: Ja det är ingen lätt uppgift det med datum. Men nu MÅSTE vi hålla detta datumet annars blir det bara skit av det till slut om vi håller på att ändra det.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Visa användare
166
bmwjonsson
Z3 Coupe 2,8 -00
318i sedan E46-99
a_wingard73: Tack ! då kan jag åxå komma och antagligen många fler än jag , ser fram imot en STOR BMW samling.

Var plats och program (konbana) för dagen spikat??

ISF. en karta och en liten enkel beskrivning med träffens hålpunkter skulle sitta fint..

BMW Z3M-POWER FOR EVER
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jimmyboy. håller helt med dig! inget mer ändrande nu! Jag har aldrig planerat en träff innan så jag vette fan hur de går till men jag gör mitt bästa.

1: vi träffas inne i halmstad (troligtvis vid slottet)

2: Vi åker ihop till Kvibille (gamla macken, route 66) och lägger upp en konbana för de intresserade, har lite sälj/byt för de som vill, snackar och har de allmänt trevligt förhoppningsvis;)

3: Kan väl ta några kul småvägar.

4: Kör in till halmstad och tar nåt varv i stan för att visa att kungarna har anlänt i sina grymma beemers;)

Detta är så långt jag har kommit och tips tas tacksamt emot!!
Finns ju även möjlighet att åka och äta nånstans.
----------------------------------------------------------
Är det någon som har eller kan få tillgång att låna koner till banan får detta gärna meddelas så man slipper fundera mer över detta. (jag kan ej fixa tyvärr)

vägbeskrivning kommer lämnas framöver när det är spikat vart vi skall först. Sedan åker vi ju troligtvis ihop så då vore de fan om vi inte hittar.

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Låter jättebra! :D

/// Viktor

Mer mos till folket
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Lite mat sitter ju inte fel, man tar med sig egen korv o skit o grilla lite =)
Fr
118
FreakPutte
Alpina B10 Bi-Turbo #077
Den 29:e i 4 är ju mer än perfekt då startar alltså våren med två förmodligen kanon träffar! ;)

Plats o tid samt vägbeskrivning skulle ju vara att föredra senast en månad innan !!!

Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Tänkte att: När jag ser alla Alpina, M5, M3 m.m. som funderar på att komma på träffen, undrar jag: Får man ta med sig sin flickvän?

Menar att: Hon kan ju förgylla min 530i från 89:e och, kanske, till och med glänsa över alla Alpina, M5, M3:or m.m. som står och glänser i solskenet(om det nu inte regnar förstås) ;o) ;o)

//Micke
Visa användare
25
pimpim
325 COUPÉ E36-94
japp kommer den 6maj till halmstad
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
ramses -> Klart man kan ta med sig familj, kompisar etc!
Sist jag var på träff i Stockholm så tog jag och tjejen en 3-dagars helg och hemresedagen träffade vi gänget vid brostugan och snackade Zäta. =)

/// Viktor

Mer mos till folket
Fr
118
FreakPutte
Alpina B10 Bi-Turbo #077
Hoppas alla håller på den 29:e nu!
Det är ju ett tag till dess men man kan ju hoppas på fint väder med en massa glänsande beemers i solskenet!

eventuellt matställe hade varit fint ;)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.