|
Sida 24 av 24
|
|
|---|---|
|
Skoj att ni hade trevligt, en annan fick ju åka och jobba istället. Mötte två 5 serie Alpina vid jvst i Laholm, de var kanske på väg till träffen. don, givetvis är jag med på en sommaträff i Åsa. /Fredrik |
|
| vi passera laholm hade en alpina o en 540 i vårt sälskap e34 då vet inte vilken serie du syftar på =) | |
|
Andreas! Hur går det med filmen från träffen? Mvh/ Peter Hemsida: Länk |
|
|
Juice, mötte ni en röd Z3 när ni var på väg ut från Laholm, så var det jag. =) /Fredrik |
|
|
Fredrik M: Japp det var dig vi mötte ;) Speed limits are for pussies |
|
|
Redan sugen på en träff igen! Diggade detta med BMW träff skarpt, alla var så trevliga! =o) ¤Säffle Rebellen¤ *If Gud dosn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?* |
|
|
kul med träffen synd att det var dåligt väder bara. hoppas det blir bana nästa gång. I dont drive fast But i fly low |
|
|
don-salvatore87: Jag är mer än gärna med på träffen som du redan vet:) MVH Alexander |
|
| Simply_Best och Fredrik M: Härligt! Då får vi börja planera snart... | |
|
vill tacka alla som röstade på min bil. I dont drive fast But i fly low |
|
|
dona_salvatore87: Japp det får vi göra, Kan du inte maila mig ditt nummer så mailar jag dig mitt. Jag hittar nämligen ingen mailadress till dig. MVH Alexander |
|
|
jag har tänkt kolla om man som privat person kan hyra Scandinavien raceway och isåfall ordna ännu en träff med inträde på ca 500:- så de täcker hyravgiften. Finns intresset så kollar jag snarast!!!??? //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Don-salvatore87: Kommer gärna ner vet du om jag har möjlighet! ;o) | |
|
Tack åter igen för en lyckad träff! Kul att så många kunde komma. CompaktK - Släkten är värst =) /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Sugen på ny träff, på bana? Kolla länken på BMW träffar/sammankomster.. Inget bestämt men kanske en kul idè?? //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| fredrik M : japp de stämmer nog när ja tänker efter vi va 7 bilar i mitt följe ! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.