|
Sida 23 av 24
|
|
|---|---|
|
mycket lyckad träff med många fina bilar å titta på |
|
|
Lyckad träff med bra uppslutning =) Njuren, KoG och ViccoA riktigt kul o träffa er och jag hoppas vi syns snart igen. Jag och Vicco stannade en stund till, synd att vädret svek i slutet. Slapp dock inte undan släkträffen på kvällen... Ha de! /Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Har lagt upp lite bilder här -> Länk <- från träffen. Micke Olsson: Länk <-- den bilen vann 'Snyggaste styling' Länk <- den M3an med angeleyes vann 'Bästa M-Bil' samt 'Bästa BMW' // M.v.h. Daniel |
|
|
Ok, tur man inte åkte dit med originalbilen då. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
storstilad träff ;) mer bilder :) Speed limits are for pussies |
|
|
Här kommer mer bilder.. Länk Mvh/ Peter Hemsida: Länk |
|
|
Tack för alla fina bilder ni lagt upp! Special thanks to petros för den fina gruppbilden!! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| A_wingard: Jag och David hjälper gärna till på nästa träff. Och är både som du vet intresserade :) Tack för en lyckad träff och ett mindre tack till killen där uppe som pissade på oss hela eftermiddagen! :) | |
| Kanonträff:) synd på vädret där i slutet bara.. | |
|
Tack Tobbelito! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
pg_ice |
tackar för bilderna! alltid skoj att titta på andra bmws. lite för dåligt med tyskstuk dock :) ägaren till den här kärran: Länk vart har du köpt GT läppen? |
pg_ice |
E36an menar jag alltså |
| Det är en riegerläpp... | |
|
det är ac schnitzers läpp I dont drive fast But i fly low |
|
pg_ice |
2 bud hitills. fler :)? tycker nästan det ser ut som den här: kolfiber varianten? Länk elller säg så här. det skiljer inget märkvärdigt mellan GT läpparna va? så det kanske inte spelar nån roll vilken modell man köper |
|
Eftersom att det är E36an du syftar på och det är freddystorm som äger den så tippar jag på att han har rätt ;) // M.v.h. Daniel |
|
pg_ice |
LOL alright..då kör vi på det :) |
|
fel av mig ursäkta I dont drive fast But i fly low |
|
| Ser fram emot fler träffar i framtiden, funderar på att anordna en sommarträff i Åsa, tänkte på en Sol & Bad träff nära Havet någon gång vid Juli. Är ni på? | |
|
Kanon med alla fina bilder ni har lagt upp! Kul att titta på =) Och skoj att de kom så många till Halmstad! Tjejer kan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.