|
Sida 21 av 24
|
|
|---|---|
|
Jimm_y: Klart vi kan hämta upp om du vill. Är dock inte så bra på samlingplatser uppe vid dig. Säg var så ser vi om det känns igen =) Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Jimm_y: Skall vi ta Biltema parkering vid norra infarten till HBG, 11:15? /Mats |
|
|
Ja då är det dax för årets första träff. det skall bli kanooon. vi ses 9,30 (Bredasten, Värnamo) för vidare transport ner till Halmstad Hoppas nu bara vädret ar med oss åxå! BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Nu har jag gjort lite exklusiva röstsedlar mm av handskriven modell men fullt funktionsdugliga mm. vill påpeka att jag gärna ser att ni kommer med jämna pengar (50:-) till inträdesavgiften eftersom det kan bli knivigt med växel... |
|
| Hoppas på bra väder imorgon! Kommer ner med E39:an.... =) =) | |
Njuren |
Nu är det 2.5H kvar 29APRIL 2006, lägg korten på bordet och berätta vad som gäller imorgon! BMW - i nöd och lust? |
|
Ev kan jag låna min farbrors E36 328 med M-paket imorgon , eller mina föräldrars röda Golf 2, så ser ni nån Blå SEAT, silvergrå 328; eller röd golf 2 så är det troligtvis jag. Och återigen, ha gärna jämna pengar (50:-) till inträdesavgivften eftersom växel saknas just nu. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Ser ni en Estorilblå Z3 med 2 trötta dårar i... så är det jag och mr. Black som sitter där och mår..... bra. Ska bli kul med träff imorgon. /Magnus |
|
|
Magnus: Jag anar att nån i din bil kommer att ha betonghatten på imorgon. Tur att du har Cab och AC. Men du har inga mugghållare =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
Amethyst |
Nu är det inte långt kvar ;) Ses snart allihop! Finns i min ADVANCED 530i |
|
Sol och blå himmel =) Iaf här i Skåne =) // M.v.h. Daniel |
|
| Fint väder här med sol men tyvärr nägra stora gråa moln. | |
|
Ser bra ut i Malmö också.... Nu ska jag dra bort och tvätta av pärlan =) Bilen =) Länk |
|
|
Mulet men uppehåll och svag vind i Halmstad... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Väääälidigt mulet i kristianstad! /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Nja jag hade lite fel.. inge blå himmel.. men sol iaf =) Va nog lite för trött när jag kollade ut innan :P // M.v.h. Daniel |
|
|
I GBG är det hyggligt väder, lite moln men mest sol verkar det som, så lugn grabbar, vi plockar med den ner.. ;o) ¤Säffle Rebellen¤ *If Gud dosn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?* |
|
|
*hehe* Låter bra! /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Här i Halmstad är det växlande molninghet. Mest mulet dock, men solen bryter igenom under några minuter då och då. /7MiKE |
|
| Då var kl 9.40 när ovan skrevs | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.