AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
55.890

BMW-träff i Halmstad den 29/4-2006!

Sida 20 av 24
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Tobbelit: åka 330 Ci, hmmm då kommer du få en åkupplevelse utöver det vanliga ;) Ses där!

Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Det enda är la i så fall, att bilarna delas in i tex tre kategorier eller nåt. Kan ju vara lite tråkigt att de som står där med sin Orginalbil skall tävla mot en stylad tex. Men att då som du skrev wingard73, lägga regnr i en låda med kategorin på eller nåt låter som en god idé.

Jag hittar till West Coast oxå, om du behöver mer än en som guidar alla bilar dit.

//Micke
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
röstsedel och låda är ju ett bra och enkelt upplägg...sen så gillar jag ju tanken om kategorier annars blir det inte så jämnt för det kommer ju vara en blandad skara med bilar...

men det här kommer bli lyckat....

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
jimmyboy: 330 är en trevlig bil men föredrar dock min 635:a :) riktigt läcker bil du har föressten!
ji
121
jimm_y
325i-88
318is-89
320is-89
325i touring-89
325 iA Cab-93
Ni som kommer från malmö lund hållet skulle ni vilja vänta på mig också antingen ängelholm eller hbg.. nån bra plats?

det är kul att svänga
IJ
13
IJ
528iT -99
bredasten 9:30 blir kanon
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Jag kommer inte med min bil, den blir inte klar föräns tidigast tisdag :( men kommer nog i en annan bil..
Snaaart lördag :) jag hoppas vädret hinner bli bättre bara, har regnat i stort sett hela dagen både igår och idag...:/

*9.30 blir för övrigt jättebra att åka ifrån Värnamo för dom som ska..

Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Ja snart är Lördagen här:)

jag kommer göra nån slags röstblankett där man fyller i regnr, tävlingsklass mm.

Jag kan även meddela att grillningen uteblir. Vi kan ju åka och äta på Mc Donalds/ Max eller nåt istället.

Om vi efter Lördagen anser oss haft en skitkul dag kanske vi kan ordna fler i framtiden och kanske utveckla den till det bättre. Om möjligt så kanske det skulle gå att hyra en motorbana eller kanske försöka få till ett Blackrace mm för de intresserade. Har en känsla av att många kommer öppna gasspjällen lite extra mellan rödljusen under Lördagen, och det är då bättre att försöka hålla det i lagliga former.

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Tyvärr verkar inte vädergudarna vara med oss, regn i morgon enligt prognosen. Å andra sidan blev bilen redan skitig igår när jag skulle besiktiga. Nåja, om det inte står som spön i backen dyker jag nog upp.

/Fredrik
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
vädret verkar ju inte som sagt vara med oss...men det blir ju till vad vi gör av det trots om det regnar...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
Mr
134
Mr M3E46
M3 E46 02 328 touring 96
vilken tid och plats imorgon

I dont drive fast
But i fly low
Är det här ni skall ses? Länk

När börjar det och när slutar det, typ?
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Får hoppas jag hittar till Shell då så syns vi där! =o)

¤Säffle Rebellen¤
*If Gud dosn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?*
Någonstans på sidan 11 hittade jag att det börjar 12:00. ;) Men när slutar det, typ?
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Thörner: Lite orolig för o hitta eller? =) Ska jag försöka leta upp en målflagga eller nåt och ställa mig och vifta med på motorvägen så du ser var du ska släppa på gasen? ;-)

/Magnus
Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
PowerMac:

Platsen är den du har hittat på eniro.

Samling är 12-13.00 Slutar gör det la när alla är nöjda helt enkelt. :o)

/MiKE
Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Idag Skiner Solen!!! Och det är 25 grader i center of it!!

Hoppas att det håller i morgon oxå!

/MiKE
Visa användare
79
Thörner
320D -99
Z3 Magnus;

Låter kalasbra! Du bör ställa dig en bra bit i förväg då så jag får en bra bromsträcka också... ;o) Har smak för snygga BMW,er så lär väl inte missa er... ;o) Men som sagt, en målflagga vore inte dumt! =o)

¤Säffle Rebellen¤
*If Gud dosn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?*
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
träffen har ingen bestämd tid då den slutar. Man åker hem när man känner sig mättad... kan hålla på hela natten om så vill!

Ja jag hoppas att vädret är med oss. Ser lite grått ut här hemma i hyltebruk nu.. 5 mil från halmstad

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.