AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
55.900

BMW-träff i Halmstad den 29/4-2006!

Sida 2 av 24
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Tim:
Ja det är vi som bor på söder, fast på södra vägen om man ska vara petig ;) Gul Porsche? är det en Boxster S?

-Die Entwicklung stoppte bei 30-
Ti
124
Tim Strindeborg
Bmw M Coupe -00
Bmw 120d M-pkt -08
nepp. det e ingen boxter s, det står precis jämte eran parkering vid parkbänken..
mvh
Visa användare
219
elhe
e30 325i Cab -90
e91 320dAT -07
a_wingard73: är det du som arrangerar träffen? Det borde finnas en avdelning här på autopower där man kan annonsera träffar och liknande. alltså inte bara forumet, utan en egen avdelning, kanske under kategorin Diverse..
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Hmm ne om jag arrangerar träffen vet jag inte men jag kom på idèn.. Jag ska väl även försöka planera lite och komma på ett bra datum mm.

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Det finns ett ställe till i Halmstad som är rätt bra för en träff. Gamla FolkParks parkeringen vid den nu nerbrunna Galejan.

Stor yta och möjlighet att tex grilla och festa lite utan att folk blir tokiga. Ett bra utgångsläge för att köra en runda inne i stan.

1:a maj har ju raggarna sin runda i stan. varför inte en BMW runda samtidigt. Mycket folk ute om det är bra väder.

//Micke

Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
ramses: låter inte så dumt! fräckt med gamla cheveller och Eldorados tillsammans med M5or och Z3or. hehe. Låter som ett bra datum också. Ang festande känner åtmindstone jag att jag inte vill ställa bilen bland en massa påverkade personer.. Men om tanken bara va ett par öl eller så är det ju ingen dum ide! Anser annars att alkohol och bilar inte hör ihop.

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Självklart menar jag som du tänker. Alkohol och bilar hör inte ihop. Men festa kan man göra utan alkohol så. :o) Blir roligare då.

//micke

Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Absolut.. festa utan alkohol går fint!!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Kommer gärna på er träff eller är det bara M bilar som är bjudna =)? Det är ju inte så lång till Halmstad från Malmö...

/Kristoffer
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
bara du kör eller åker BMW är du välkommen!!! Ju fler vi blir desto roligare!!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Va vill "ni folket" att träffen skall innehålla? bara stå och glänsa och åka en sväng eller finns det förslag på annat också?

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Tycker ju absolut att träffen ska innehålla gläns, snack och givetvis en sväng längs några trevliga vägar. =)

/// Viktor

Mer mos till folket
Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Varför inte lite "Köp, Sälj, Byt" marknad upp till allt glänsande och pratande?

/Micke

Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Det va ju ingen dum ide med lite byt/sälj! har man nån gammal skit liggandes så e de ju bara ta med! finns alltid nån intresserad ju!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Kommer, tid o plats?
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Ingen spikad tid och plats ännu. blir troligtvis i Maj nån gång. Kul om det blir nån gång i början på året men samtidigt inte för tidigt så det blir innan de flesta tagit ut sin pärla efter vintern.. trevligare att stå ute om det är lite varmare klimat oxå.

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Jag är oxå på, låter som en väldigt bra idé:)
ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
Bara en liten tanke.. skulle det finnas möjlighet att eventuellt ställa upp en konbana?? Borde ju funka på en stor, något avlägsen parkering..

Diesel-räsern
/Rickard
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Finns en öde parkering i kvibille vid gamla macken/route66 utmed gamla E6 an. dem är inte jättestor men plats för en konbana finns det+ att det finns en parkering på andra sidan som de som inte kör kan ställa sina bilar på.
vi kan ju träffas i halmstad och sedan ta småvägar till Kvibille och köra konbana och sen ta en runda i stan mm.. va några intresserade av ev byt/sälj så är ju kvibilleparkeringen även lämpad för detta...

fler förslag??
Visa användare
49
ramses
530i -89
740 iAL -94
Det är ju ett bra ställe att träffas på! Mycket yta och så stör vi ingen. Menar inte att vi skulle göra det, men man vet ju aldrig. Lätt att beskriva vägen till oxå för de som inte är ifrån stan.

//Micke

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.