|
Sida 18 av 24
|
|
|---|---|
|
50:- per bil gäller. Hade tyvärr inte en aning om Eurostopjippot:( Jag föreslår också att vi byter parkeringsplats eftersom det va tänkt att vi skulle kunna stå på samma ställe och att slippa trängas med andra icke bilintresserade dörruppslängande individer. /////Jag ändrar mötesplats till Kattegattgymnasiets parkering. ____________________________________________________________________ (Vägbeskrivning från E6) Sväng av E6 avfart Eurostop (första från malmö - sista från göteborg. Kör in mot centrum på Laholmsvägen. kör rakt fram över slottsbron till första rondell (ganska långt ca 4 km), sväng vänster i rondellen och vid trafikljus vänster igen. kattegattgymnasiet ligger nu på höger sida _____________________________________________________________________ jag tycker vi kan sätta upp skyltar så man hittar. kanske kan nån bosatt i halmstadsområdet fixa detta eller hjälpa mig med detta? //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| a | |
| Wingard, kolla din hotmail ! mvh | |
|
E här inga andra från HBG som ska dit? Jimmyboy? // M.v.h. Daniel |
|
|
Thörner: 10:30 Shell Sandsjöbacka, ligger lite söder om Göteborg. Hittar du inte ring 0736-889972. Daniel |
|
|
Andreas: Kanon! Försök att ha en eller två killar/tjejer som kan ta betalt av bilarna om kommer in direkt. Sen är det väldigt svårt att få in "avgiften" och veta vilka som betalat och inte betalat. Spajjs: Jovisst, jag ska upp på lördag, detta kan man som BMW-entusiast inte missa, kommer bli grymt tror jag. Ja vi kan ju försöka samordna en liten körning från Hbg kanske. Men jag har fortfarande inte bestämt mig om jag vill tvätta i Halmstad eller i Helsingborg än, vad hade du tänkt? Jag kanske kan fixa tvätt till två eller tre bilar i Halmstad. Ska kolla detta under dagen. Mvh Jimmy |
|
|
IJ: Tycker vi kan samlas kl.10 vid Bredasten för vidare färd till Halmstad. Blir ju som jag skrev tidigare även ett extra stopp i Ljungby. Låter det vettigt? /Tero |
|
|
Har inte heller bestämt hur jag ska göra med tvätt. Men du kan väl kolla upp och återkomma? Vore fint! // M.v.h. Daniel |
|
| flyingfinn det låter bra | |
|
Spajjs: Nu har jag till 99% fixat tvätt i Halmstad på min fars jobb. Han fixar så att en av gubbarna kommer och öppnar och larmar av när vi vill och sen oxå stänger när vi sticker runt 11:30 el. något. Så vad säger du? Ska vi sticka från Hbg redan vid 09:30, eller ännu tidigare kanske? Tar ju ca 35-40 min upp till Halmstad. Mvh Jimmy |
|
|
Bara det nu verkligen når fram till alla här att uppsamlingsplatsen är bytt till Kattegattgymnasiets parkering. (om det nu är spikat?) //MiKE |
|
|
Kan vara en idé att sätta en hyfsad skylt vid infarten till Eurostop att träffen är flyttad om någon missat detta? Så inte nån stackare står där själv och undrar var alla tagit vägen... /Magnus |
|
|
Ja, nån info måste gå ut som sagt. Ingen som känner nån som är villig att stå och guida vilsna bilar vidare? Sen så måste jag meddela Hallandsposten om att platsen är ändrad. Vilket jag kommer att göra under dagen. Så hör jag inget ifrån någon om att det INTE blir Kattegatts parkering, meddelar jag journalisten om att det är där vi skall mötas. (om de nu kommer¨) /MiKE |
|
|
Blir det nån mat uner träffen? grillning, eller träff på nåt hamburgehak eller korvlåda?? /MiKE |
|
|
Det är inte så att de ansvariga kan lägga upp aktuellt/uppdaterat dagsschema på den sidan där anmälningarna ligger? Länk Så slipper alla sitta och leta igenom denna tråden efter eventuella ändringar som sker/har skett? Bara en liten idé. /Magnus |
|
| Nån som har nån adress till kattegattgymnasiet? så man kan lägga in den i GPSen.. | |
|
grillningen verkar tyvärr utebli:( har inte hört nåt från killen som tänkte anordna det... Jag sätter upp en skylt vid Eurostop att träffen är flyttad till Kattegattgymnasiets parkering. träffens mötesplats (kattegattgymnasiet) är SPIKAD och kommer inte ändras!! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
der_meister_: Skepparegatan 36 302 38 Halmstad Z3 Magnus: Hoppas du är nöjd nu ;-) Länk ramses: Som det ser ut nu så bjuds (eller för en mkt liten peng) det på lättare förtäring ute hos oss på Sandtler i form av diverser onyttigheter så som bakverk, konfektyr, läskedryck och kaffe. Förmodligen blir det också någon form av BMW/Sandtler/Motorsport tävling (frågesport) ute hos oss där man kan vinna fina priser. Har nog inte sagt detta till dig Andreas men hoppas inte du har något emot detta, eller måste jag muta dig med en kaka :D /Erik Tryggvesson BMWCS #5162 / BMWSC #339 |
|
| Europa Meister!: Kollade på Eniro, ligger lite söder om Kållered, IKEA, ser jag! Inte den som är hyper haj på GBG men kompisarna bor så de kan nog förklara, ska man lämna motorvägen en lite "längre" bit eller ligger macken precis efter E6:an? | |
|
Frågesport hos er kommer inte på fråga... men får ja en liten kaka så visst kan jag gå me på de;) //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.