|
Sida 17 av 24
|
|
|---|---|
| ja nu är det väldigt nära, får hoppas det blir sånt kanon väder det har varit nu i helgen :) | |
|
missade träffen på Elmia, så jag får väl ta mig till halmstad.. BMW its a ride not a car |
|
|
a_wingard: Synd att du inte kan ta din M3:a till halmstad, vi ses BMW its a ride not a car |
|
| verkar inte som jag heller har någon chans allt att bygga klart min bil i tid... =/ får väl försöka snylta åt mig någon passargerar plats hos nån ;D | |
| Är det några som ska åka från Värnamo??? | |
| Blir det en träffavgift på 50 kr per bil som också går till pris i utställningen? Och var i vinslöv ska vi som utgår därifrån samlas? Detta ser jag fram emot :) | |
|
vi ska samlas vid fritidscenter första av farten till vinslöv från k stad ! kl 1000 sharp :D |
|
|
OK nu är det som så att själva "Eurostop" firar 10-års jubiléum samma helg. Även de övriga företagen i området (Biltema, Eko-hallen mfl) kommer på lördagen ha något slags jippo som kallas "Stenalyckans dag" (som industriområdet runt Eurostop kallas). Detta innebär en massa folk som vill ha parkeringsplatser runt Eurostop. Kan bli trångt... Vad säger du Andreas W ska jag sno ihop lite papp på jobbet och en tusch-penna så vi kan sätta upp lite provisoriska skyltar så folk verkligen hittar varandra i röran som kommer att bli? |
|
|
Så sant som du säger "Tekniknissen", jag fick precis reda på detta av en arbetskompis. Plus att det är löning och långlördag! Kommer vi att få plats för ca 90 BMW bilar där? Tråkigt om vi tvingas stå utspridda över halva parkeringen. Sen att klämma in pärlan mellan tex. två Volvo kombi existerar inte i min värld, och det är jag nog knappast ensam om ;). Alternativ på träffplats kanske är Halmstadstravet en bit därifrån. Vad säger du Andreas? Mvh Jimmy |
|
|
Jag åker från Malmö, det var snack lite tidigare att några stycken skulle köra från Malmö. Har dock inte hört något mer om tid för träff osv...? Någon som vet? Bilen =)Länk |
|
|
Parkeringen vid Duni / Motorsalongen längs Laholmsvägen kanske kan vara ett alternativ? I så fall lär vi synas rätt tydligt... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
CompactK, Skall vi ta Shell macken vid Center Syd kl. 10.00 eller 10.30? Tror det var någon från Lund som också skulle med upp... Ev. kan vi ju plocka upp Helsingborgsgänget på vägen.. kunde inte finna ut om det var bestämt samlingsplats/tid i Hbg... /Mats |
|
|
Bmwtjejen: Jag åker från Vaggeryd, så man kunde ju kanske samlas vid Bredasten och utgå därifrån? Stannar även till vid Ljungby där jag ska möta upp en kille från Växjö. /Tero |
|
|
KoG: jag tror inte att nån plats e bestämd i HBG iaf. Några ideér nån? // M.v.h. Daniel |
|
| Tjenare. Vill också veta med dem där 50kr om det är per bil eller person..? sen vad det gäller plats... eurostop har ju parkeringar som sväljer gänget om det nu inte är fullkomlig kaos där, men vid kvibbile där den tänkta konbanan ska befinna sig.. om man har konbana på asfaltsbiten som är väldigt liten för konbana enligt mig.. var ska vi då ställa bilarna? :) syns på träffen. mvh. Dennis | |
|
när ska vi samlas vid bredasten då? e väl ca 1.5h körning till halmstad från värnamo |
|
|
Är det någon som åker från GBG på lördag förmiddag? ¤Säffle Rebellen¤ |
|
|
Funderade på, ska bilarna stå hur som helst eller ska dom stå E36or för sig E460r osv, sen couoe för sig cab för sig?? /Oskar |
|
|
Thörner: Är ett gäng som åker från Götet Länk |
|
|
KoG, Jag är på vilket som. Vore ju kul om vi kunde hämta upp några i Helsingborg. Spajjis: Är du sugen så sticker vi inom och hämtar upp dig =) /Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.