|
Sida 16 av 24
|
|
|---|---|
|
Så kommer då mitt lilla bidrag till träffen. Har mailat till mr wingard att jag har lyckats boka 20st koner som det är just nu. Har möjlighet att hämta 20st till på ett ställe i Laholm om det behövs. Hoppas det kan vara en start? Någon som har en modell kraftig motor-lövblås? Borde ju inte vara omöjligt att "blåsa rent" parkeringen kanske? Dammar ju iofs men vadå då, det gör det väl om man sopar också eller? /Henke |
|
|
Är på G att åka ner jag med om vädret vill sig! Föröker att inte boka in något annat, aldrig varit på träff förut sååatteee... =o) ¤Säffle Rebellen¤ |
|
|
Med tanke på att parkeringen är väldigt öde och övergiven så är det inte ens säkert att den varit grusad i år så i så fall är problemet löst..:) Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
Jag har sett parkeringen i förgår och det va mkt grus på den.... //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Oki då var inte problemet löst...:) Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
DAGSSHEMAT är OK. Bra jobbat Kommer bli kul Mvh/ Peter Hemsida: Länk |
|
|
Tekniknissen. Bra jobbat ! fixa gärna 20 till det är bättre att ha för många!!! Har vi någon som är bra (erfaren) på att lägga ut konbanan. finns det ungerfärliga mått på parkeringen och form. så kan den ju förplaneras på en liten skiss så går det fortare att komma igång. Är det någon som kommer att ta men ett tidtagarur eller liknande. kanske även göra en mall till start tidtagningslista på papper typ namn , reg nummer , körd tid.... /Peter |
|
| Ja klockor (vanliga stoppur) har jag blivit lovad också från samma ställe som jag får låna konerna. Ska kolla igen så att jag verkligen får ett gäng "små" koner så vi inte sitter med ett gäng "1-meters" koner som man har vid vägarbeten - det var ju inte så det var tänkt. Återkommer snarast när jag vet. | |
| Ok jag har kollat: konerna är ca 50cm höga och tre st stoppur får jag med så det ska väl fungera antar jag. Ska se om jag kan komma loss någon kväll och få tag på folket som har nycklar till det andra stället i Laholm så får vi en bunt koner till. | |
| Har med Motorproblem med min, men som tur löste det sig så dom hinner fixa den till den 29e :) | |
|
der_meister_: Usch inte skoj!! Vet hur det känns;) Dock kommer min bil till 90% inte hinna bli klar...:( Jag ska försöka kolla storleken på parkeringen så fort jag får tillfälle.. Finns det dock nån annan som bor i närheten får nån gärna åta sig den biten annars, jag har ganska fullt upp tyvärr men skall göra mitt bästa såklart!! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Vi i vinslöv kan ju samlas till klockan tio och kör ifrån vinslöv 10:30 för att ha inväntat eftersläntare,, ;) resan går inom hässleholm för tankning sen direkt vidare mot halmstad ;) ngt lockande tider?? eller också kan ju dem som är sugna att starta 11:30 kontakta mig så kan vi ha ett eget led o vara framme 12:00 ;););) Speed limits are for pussies |
|
| Låter bra, kommer dit vid 10:30 hur långt utanför kstad ligger vinslöv? | |
|
der_meister_: ungefär 2-2,3mil tar ungefär 20 min. Speed limits are for pussies |
|
| freakputte: okej tror jag har knappt 1,5h ner till kristianstad. | |
|
hello..Är också sugen att komma till träffen i Halmstad var och vilken tid samlas ni? Har inte vatt där nångång BMW its a ride not a car |
|
| Bpower: Läs sidan 15 står där.. | |
|
Hur många åker från Malmö/Helsingborgshållet? Har ni tänkte träffas nånstans på vägen i HBG eller så? // M.v.h. Daniel |
|
|
!!!!!!!!!!Ändrat Schema!!!!!!!! Vi kommer efter besöket hos Sandtlet även besöka WEST COUST RACING. Detta innebär att Utställningen och konbanan kommer skjutas fram ca 1,5h. Hoppas alla kommer få en trevlig dag och att vädret är med oss!! det är ju nu mindre än en vecka kvar;) För min egen del känns det riktigt skoj det här förutom att jag inte kommer kunna få komma i min egen M3 pga att den inte hinner bli klar.. MVH: Andreas (träffansvarig) //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Låter jättebra det här, blir nog en kanonträff.. Nedräkningen har börjat:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.