|
Sida 15 av 24
|
|
|---|---|
| Hur lång tid kan det ta från vinslöv till Halmstad, 1timme? | |
|
du åker ju M3... då tar de bara halva tiden;) Nee inte en aning //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Låter som ett mycket bra schema! Ska bli riktigt kul! Synd bara att brorsan och jag förmodligen inte hinner skruva ihop B6an tills dess :-( /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
| Man får ju tänka på dom andra :) | |
|
12 mil ungefär mellan Halmstad och Vinslöv har jag för mig... 1h 30min om man startar med en icke varmkörd M3 och kör utan radarvarnare :-D /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Fantatstiska Z4:an! Du åker över Mariestad och ner va? ¤Säffle Rebellen¤ |
|
|
vi räknar med marginal ja gillar inte att stressa på morgonen ja har ju lovat dej meister ja ska stå där när du kommer =) Tack för tidsplanen Wingard nu kan ja o freakputte träffas o planera lite i påsk så de e klar så alla hinner få informatione informatione =) MVH pumbs |
|
|
det låter ju som en klockren dag...bra jobbat... blev det någon avgift för träffen eller blir det helt gratis... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Hur gick det med konbanan !?? BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
träffen är gratis. Dock tas en avgivt av 50:- ut som går till presentkort till prisvinnarna. Så man kan säga att de kostar 50 kr... konbanan verkar helt utebli pga ej tillgång till koner. Finns det dock någon med tillgång så ta med er koner så lägger vi in den i schemat med. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Går det inte att göra hemma gjorda koner. typ halv fyllda (med vatten) 0,5l pet flaskor som man målar i grön och röd beroende på vilken sida de skall stå på.. eller bara ha dem naturell! en pet flaska är nog stor för att synas och lite nog att inte fördärva bilen om man är för snäv"" vad tror ni .. går det att fixa ?? |
|
|
Jag har också kommit med liknande förslag men utan respons. för min del blir det gärna konbana, dock kommer jag ej själv köra pga inkörningsperiod av m3an om jag fått den. med Seaten kör jag gärna. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| eller så tar vi och rör oss ut mot intersport/teamsportia/stadium eller någon annan sportbutik för kanske lite "sponsring" ? :) | |
| Trevligt med träff, i'll be there ;) | |
|
Är bestämt att jag kommer upp till Sverige, så jag kommer också. Trodde ett tag att jag missat träffen. Synd på konerna, men kanske inget för en e38 ändå :-( -Phil |
|
|
Har ev fått hjälp att fixa koner så ev blir det konbana med för de intresserade. har idag vart hos mina svärföräldrar och ätit lite påskmat, och de bor precis bortanför den tänkta parkeringen. Såg att det behövs en del förarbete såsom sopning av parkeringen pga en hel del grus... dessutom är den kanske i minsta laget men det borde nog funka med en liten bana. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Om man har tur så sopar dom kanske parkeringen innan den 29e.. | |
|
Jag tror inte den parkeringen är så högt prioriterad eftersom det inte finns nån mack mm där längre men man vet ju aldrig.. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Är någom datum fastställd för denna träff? Hade inte sannarp annars varit en plats att vara på, där tivolit brukar vara? då är det ju många förbipasserande som har möjlighet att se på bilarna oxå. Länk |
|
| Läs hela tråden, datumet är den 29a April | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.