|
Sida 14 av 24
|
|
|---|---|
|
Vi från vinslöv samt ni som ansluter där kommer nog få dras inom hässleholm för tankning. Där äe hyfsat billig bensin kostar max 10:10kr/litern. Iofs gäller det inte mig som tankar V-power men ändå! ;) Preem macken har hyfsad billig 98 för dem som känner för det! Speed limits are for pussies |
|
|
Ja preems bensin funkar väl alldeles utmärkt eller? Vi har en obemannad här som det har blivit nåt knas med står nämligen 102 oktan när man tankar för priset på 98:ans, stämmer det så är det bara att gratulera mig =D... Kan man kolla oktan halten på ett smidigt sätt? Vore intressant. Men tusan vad jag vill ner! Man kanske skulle åka ner ändå, hur långt är det till malmö från halmstad. Om jag ändå är där nere tänkte jag ta lite fotografier vid oljehamnen där kan man få riktigt fina bilder ;) |
|
| JA =) det kan man ju inte motstå =) | |
|
Halmstad - Malmö = 13 mil Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
tror de är runt 15 mil från hamlstad till malmö så det är en allt bra bit! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Tack! det var lite väl för mig, Blir ändå så mycket köra den dagen isåntfall så jag får nöja mig med arboga - halmstad, puh måste vara en siså där 45 mil =), får jag en påse godis om jag klarar av att ta mig ner? ;P |
|
|
Andreas: Skulle jag kunna få din mailadress? Jag har lite förslag/ideér till träffen jag skulle vilja höra med dig om. /Erik Tryggvesson BMWCS #5162 / BMWSC #339 |
|
|
det är ett par bilar som har anmält sig nu helt klart...verkar bli en stor träff... jättekul initiativ ni har tagit killar... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Tryggvesson: a_wingard73@hotmail.com om det nu va mig du menade;) Såg er M3 cab -97 i Hylte härmodagen! NICE! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Det har inkommit ett förslag om (studiebesök) på ett företag vid namn Sandtler Support AB. Dessa säljer bla motorsport tillbehör samt har en del rariterer att titta på, bla BMW M5 E28, BMW 2002 Alpina racebil. Ev kan också BMW 3.0CSL batmobile och Alpina B6 3.5 beskådas. Detta har godkänts av mig som en given plats under träffen. Glöm ej nu att fylla plånboken med sedlar och ta med era delar som ev en annan AP User/ BMW driver kan vilja köpa av er! Autopower/Träffansvarig: ansvarar ej för skadegörelse / bortkomna delar mm, samt förbehåller sig rätten att ändra träffens schema om detta anses nödvändigt. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Själv s har man 22mil | |
|
Ett tips! Varför inte kontakta West Coast Racing och kolla om det går att få ett studiebesök där? De leder ju STCC med sina BMW bilar. Har plåtat lite för dem. Mycket gott att titta på i deras garage! Nån som vill ta på sig det?? //Micke |
|
|
Det har legat i mitt bakhuvud oxå, men nu när detta dök upp så känns det som ett företagsbesök räcker. Finns möjlighet till ytterliggare en träff till hösten om det även då finns intresse då ett besök hos dem skulle kunna bokas in. Ev skulle det då kunna ordnas fler lite seriösa aktiviteter i samband med den träffen. Men som sagt. Om någon vill ta eller har kontakter inom west coast racing och intresse finns så skulle det finnas utrymme för det med. Tiden för att klämma in ännu fler aktiviteter känns ganska knapp om man skall kunna organisera det hela på ett bra sätt. Jag kommer lägga upp nån form av "dagsschema" så alla kan se vad som kommer ske under dagen. Är det spikat att det skulle bli grillning ordnad av nån Ap user eller har det fallit ut i sanden? Vill gärna hålla mig informerad så det blir en bra dagsplanering! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
detta kommer bli riktigt bra tror jag hoppas alla kommer så man kan dregla en hel dag:) det är kul att svänga |
|
|
ja jag tror det blir väldigt lyckat! Många fina bilar som anmält sig också! Egentligen behöver man inte ha med mer på träffen än en trevlig bil och en trevlig attityd för att det ska bli bra! Hoppas vädret är med oss också! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
detta blir bättre o bättre hoppas vädret e me oss i samma takt :) för er som ska samlas i vinslöv ska ja tänka lite (japp ja skojjar inte)Hoppas freakputte hjälper mej me tänkandet :) Hur dags vi ska samlas i lägga upp en lite kör plan så fort Wingard e klar me sin planering så rättar vi oss efter honom =) MVH Martin |
|
|
Vi som ska samlas i vinslöv och samköra borde ju veta ungefär hur många som kommer att ansluta för att vi inte ska glömma bort några och köra för tidigt,,, En tidpunkt borde ju också vara att föredra! lr äe jag helt ute och cyklar?? Speed limits are for pussies |
|
|
Nej inte är du ute och cyklar... En tidpunkt vore absolut att föredra! Vi får väl helt enkelt ta reda på vilka som planerar att komma och sedan meddela en överenskommen tid. Om de sedan inte dyker upp innan just den tiden kör vi utan dom, kan dra på det en stund förstås så att vi inte riskerar att köra ifrån någon som är lite sen... MVH Stoffe |
|
|
********HALMSTADTRÄFFENS DAGSSHEMA******** 1: kl 12`00 träffas vi på parkeringen vid Eurostop utmed E6an, här kommer vi vänta fram till ca kl 13`00-13`30, så alla hinner komma och kunna hälsa på varandra lite. 2: Runt kl 13`30 åker vi från Eurostop till Sandtlet Support via ett par trevliga småvägar. 3: Förväntad ankomst runt 14`00. Här kommer vi få en liten rundtur i en alldeles nystartad Motorsporttillbehörsbutik som även har ett par riktigt fina gamla BMW att titta på för den nyfikne! Chansen finns även att ev hitta något för den egna bilen som tex sportsystem/fjädrar/stötdämpare/stolar mm. Våran egen Sälj/Byt-del kommer infinna sig på detta ställe. även ett perfekt tillfälle att prata lite med varandra IRL och inte bara genom text här på AP. 4: Ca kl 16`00 Åker vi till Kvibille gamla Route 66 (mellan halmstad - falkenberg) för att ha våren lilla utställning där DU kan ha chansen att vinna pris i nån av följande kategorier: "Snyggaste styling" - "Finaste bil" - "Bästa M-bil" Prisvinnare belönas med presentkort på BLOMSTERLANDET;) ehh menar MEKONOMEN. 5: Vi åker i samlad trupp småvägar in till Halmstad för att ta nån form av cruising inne i stan, och kanske lite eftersnack för de som vill på exempelvis Kattegattgymaniets parkering och tar avslut på en riktigt lyckad dag. OBS: detta är ett förslag på vad jag tycker vore en bra dag. Om någon har bättre alternativ på ordningsföljden av dagens aktiviteter får de gärna framföras så fort som möjligt så planeringen blir så bra som möjligt! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Låter mycket bra :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.