AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
55.889

BMW-träff i Halmstad den 29/4-2006!

Sida 12 av 24
Amethyst
Jag kommer, Fan va kul!
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
skönt att snön snart helt försvunnit nu. Nu hoppas man bara på lite sol och värme!

Tänkte lite på det me priser för bästa bil/kategori. Det jag funderar på är om vi alla lägger 50kr/person så blir det ju lite pengar. Ska vi dela ut pengar eller presentkort? På ett sätt roligare me presentkort men alla kanske inte har intresse av att handla på tex mekonomen.. va tycker ni? jag känner även mig lite tveksam att lägga ut pengarna till presentkort pga ev pengabortfall i inkomstkassan sen efter träffen. Känns lite surt att lägga ut kanske 500/1000:- ur egen ficka...

fortfarande ingen som kan ordna koner till körningen? jag har en svärfar som driver entrepenadfirma men de konerna är modell större vilket kanske inte riktigt lämpar sig till ändamålet.. ingen vill åka hem med märken på bilen...

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Det suger i träfftarmen!

///Micke
Min cabrio Länk
ji
121
jimm_y
325i-88
318is-89
320is-89
325i touring-89
325 iA Cab-93
nej det är ju aldrig kul att ta pengar ur egen ficka:/ Men kunde man inte gjort så att du skickade hem present kortet efter träffen till den som vann? kanske skulle funka. detta ska bli kul:)

det är kul att svänga
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Micke Olsson: Är ju bara till att komma ju :)
ju
20
juice
325i -91
japp nu e de inte långt kvar :D
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
jimm_y: Det va ju ett kanonförslag. Dock kanske inte alla är så sugna att lämna pengarna personligen till mig... Jag kan ju blåsa er;) Vilket jag givetvis inte skulle göra, men ändå...

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

a_wingard73: Nä men vill du ta på dig ansvaret så tycker jag att vi litar på dig, inga stora pengar precis + att vi vet var din postlåda bor... ;).

Så är alla med på 50kr i "träffavgift" som man sen har chans att vinna så tycker jag att vi kör på det.

Men hur ska vi rösta, svårt att genomföra kanske? Eller ska vi utse en jury ca 5 pers. som utser prisvinnarna tex. 1:a, 2:a och 3:de pris?

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
ji
121
jimm_y
325i-88
318is-89
320is-89
325i touring-89
325 iA Cab-93
jag tror nog att vi litar på dig jag är med på 50 spänn.

det är kul att svänga
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Ja jag tar på mig ansvaret isåfall! hur röstningen sker kanske är bäst att utse en jury. Nån form av Peoples Choice kanske skulle resultera i att man röstar på sin egen bil...

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
ji
121
jimm_y
325i-88
318is-89
320is-89
325i touring-89
325 iA Cab-93
tycker jag låter bra:)

det är kul att svänga
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Får se man kanske dyker upp =) vore kul och på så sätt kan jag ju köra in mitt nya avgassystem det är ju ändå ca 30 mil att köra

328i e36 -96
Vi ses i Halmstad då grabbar..

Tryggvesson / tryggve det är en fin samling bilar ni har på söder :) Har spanat in bilarna ett flertal ggr. hehe. Det är jag som brukar stå på gästparkeringen med en blå 328iM... fick berömm av er far (?) nere i garaget för inte så länge sen, då han tyckte det kommit en "riktig" bil på besök där nere :)
Hittade precis denna tråd, jag kommer.

/Fredrik
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Verkar bli ett par som kommer eller? Man vill ju inte åka 30 mil för bara ett par enstaka bilar =S.. Wingard73 stop whining and go to the meet ;P.. Hehe nä men det är väl klart du ska komma?

"Vi ses i halmstad då grabbar" hm vi tjejer då;) ni överlever ju inte utan oss.. ses i Halmstad..
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
klart jag kommer. Dock oklart i vad för bil. jag får M3an om ca 3 veckor.. har jag tur så hinner jag få den...

Bmwtjejen: tjejer är givetvis välkomna och du har rätt! vi klarar oss i9nte utan er

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Fr
118
FreakPutte
Alpina B10 Bi-Turbo #077
Hur många ansluter i vinslöv/hässleholmn?? ;););)

Speed limits are for pussies
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Jag kommer att ansluta i vinslöv.
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Jag kommer med till vinslöv

/// Viktor
Kärran Länk
Mer mos till folket!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.