|
Sida 11 av 24
|
|
|---|---|
|
Hmm... någon som vet med sig att dom haft lite problem med nerverna eller liknande när dom fyllt i formuläret och klickat sisådär 8-10 gånger. För det är en himla massa tomma rader??? Jag som trodde det var "spamsäkert" när man måste fylla i dom 3 första fälten. Jag får helt enkelt öva på mina färdigheter inom PHP-programering lite mer ;) Jimmy: Visst kan jag fixa det, tänkte lägga till vilken stad man åker ifrån också. /Erik Tryggvesson BMWCS #5162 / BMWSC #339 |
|
|
Hallå Tryggvesson! Försökte uppdatera min anmälan med den blev dubbel i stället,sudda gärna den ena om det går , bra idé annars |
|
|
Tryggve: Jag har försökt att maila dig men mailet bara studsar. Är mailadressen här inne korrekt? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Du ska ha fått svar nu Jimmy. /Erik Tryggvesson BMWCS #5162 / BMWSC #339 |
|
|
Tryggve: Lysande då studsade inte det sista då. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
snabbt räknat över 50 anmälda..! Så är man inte ens säker på att kunna komma =( Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Kan hända att man kommer förbi. // M.v.h. Daniel |
|
|
Hallå alla! jag har stött på en kanske ganska stort problem för min egen del va gäller min bil. Ev så kan jag inte komma pga motorproblem av kanske modell större. (kan läsa om det på M3/M5/alpina mm.) undrar nu om jag e välkommen i annan bil typ min otroligt körglada värsting Seat Ibiza? jag har ju sj vart en som enbart vill se BMW på träffen men detta va ju inte direkt planerat.. kanske får jag tillbaka bilen men man vet aldrig. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Fan va trist :( njaa igentligen inte men du e ju träff fixare ås kanske kan ett undantag göras men parkera två kvarter bort :) btw hoppas de löser sig med bilen i tid håller tummarna för dej ! |
|
| Klart han e välkommen han e ju också representanten för träffen.... | |
|
a_wingard73: Usch, har precis läst din tråd om raset och jag lider med dig verkligen som sagt. Hoppas det löser sig så fort som möjligt. Som träffansvarig har du rätt att komma med vilken bil du vill anser jag. Utan dig hade denna träffen ej blivit planerad så kom du i din Seat om du "vill" det. Parkera dock borta vid OnOff, så hämtar jag dig ;) Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
a_wingard73: Klart du ska komma! Som träffansvarig har man rättighet att köra vilket fordon somhelst! :-) Måste beklaga problemet med din bil, jag vet vilket skick dina bilar brukar vara i (wie neu!) så detta måste vara en stor sorg :-( Allvarligt talat, huvudsaken tycker jag att de som kommer har ett BMW intresse, vad man kör spelar mindre roll... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
ja kul är det inte och jag tror att bilen ska bli klar men man vet ju aldrig med säkerhet. Känns skönt att mina märkesbröder/systrar ändå tillåter mig komma;) haha jag lovar att parkera en bit bort så jag inte överglänser era Beemeers med seaten.. haha skämtar bara! Det värsta känns inte som att det är just att bilen krånglar utan att jag känner mig osäker på ev ersättning av kostnaderna från företaget jag köpte den av alt renoveringsfirman. Bara att hoppas på det bästa. vid köpet garanterades jag motorgaranti av jobbet så jag borde ha rätt till det eftersom jag har kvitton + allt annat kvar.. men men |
|
|
För de som undrar va som hänt med min bil så har motorn rasat. kunde fått en vevstake genom blocket när som helst:( Men men. Läs mer på tråden under M3/M5/Alpina mm //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Roligt att så många anmält sig till träffen och förhoppningsvis kommer det ännu fler! Känns att det börjar gå mot våren nu. Torrt på vägarna osv. nu hoppas man bara att man får bilen tillbaka snart, men det kan väl ta ett tag att hitta en fin motor... //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Tror det kommer att komma fler än vad som anmält sig med.. =) får hoppas det löser sig med din bil a_wingard73 |
|
|
tjena! är det bara att ta fram kärran och komma? Eller måste man anmäla sig nånstans? BMW its a ride not a car |
|
| på sidan 11 tror jag det finns en sida där man ska anmäla sig, så man ser ungefär hur många som kommer. | |
| detta kommer jag gå och längat efter kommer gör jag men vet inte med vad min favotit står på verkstad så det får kanske bli med min cabbe istället | |
|
Hej troligvis kommer jag också i någon form av BMW. Har två/tre kompisar som säkert missat tråden totalt. Alla som är orliga för tvättmöjligheter så kan man ta sig till Vallås, ligger 3 minuter bort eller 1 minut med BMW. Där finns 4-6 tvättplatser. Finns ganska mycket plats på den bakre delen av parkeringen vid Eurostop närmast fyllebro. Finns nästan aldrig några bilar där. Den skulle lämpa sig alldeles utmärkt för en uppsamling. Lite avskiljt men ändå riktigt nära till MC dee. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.