AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
55.902

BMW-träff i Halmstad den 29/4-2006!

Sida 10 av 24
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Låter kanon..
Fr
118
FreakPutte
Alpina B10 Bi-Turbo #077
12:00 låter kanon,, låter avresa från vinslöv typ klockan 10:30 ok för dem som ska ansluta med mig + fler?? för tidigt eller för sent??

Speed limits are for pussies
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
FreakPutte: Vet inte redigt än vad dom på clube36 har sagt än om dom ska samlas innan och iså fall var o när..
Jo
30
Joensson
540i/6 Sedan -94
Japp 12:00 låter som en bra tid... FreakPutte: Avresa 10:30 är också bra, då har vi ändå lite mer tid på oss så att det inte blir stressigt :)
ju
20
juice
325i -91
Japp ja tkr me de låter toppen både sov morgon o gott om tid ! ja väntar me p¨å besked hur dags vi ska va framme me klubb e36 me ja skulle tippa på de blir samtidigt fast på annat ställe !

Kul detta verkar som de blir mkt bilar bara hoppas vädret e kanon me sol o en 20 grader hade varit fint :)
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Japp hoppas verkligen att det blir fint väder och massor av fina bilar. man kan ju alltid hoppas att mygg mm fortfarande håller sig borta så man slipper tvätta bilen varannan kilometer

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Fanns det nån tvätthall eller liknande vid Eurostop?
/Oskar
tr
1.968
tryggve
BMW/Alpina 335is -89
Alpina B3 3.4S Touring -05
Alpina B6 3.5 -89
323i -79
325i -88
1M Coupé -11
320dT -10
der_meister_ > Svar ja. Statoil ligger precis vid Eurostop och har två hallar för handtvätt.

/Johan Tryggvesson

-Die Entwicklung stoppte bei 30-
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Gottans =) får hoppas man hinner smita in där o tvätta av den, kan tänka mig den kommer bli lite skiten på vägen ner..
ju
20
juice
325i -91
JA kan tänka mj att där e gott om kö hoppas man kan sam tvätta så mer än två kan tvätta samtidigt :)
Hejsan jag tänkte kolla lite om intresset utav ett litet grillstånd typ som gör lite enklare käk såsom hamburgare/korv med bröd och dricka då förstås....

hur många beräknas ungefär komma? Jag o min pappa funderade på det häromdagen så jag tänkte kolla med er

ps.och han kan verkligen grilla så de smakar under! .ds

Mvh Krille
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Om det blir nåt grillstånd, ska man ta med sig eget eller ska man köpa =)
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Känner nån att de vill ta på sig ansvaret för en sån grej så är det ju kanon!! Hur många som ska komma har jag ingen aning om men ska försöka ta reda på detta snarast

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Tänkte mer på att erbjuda nåt gott man kan äta medans man spanar in alla läcka bmwsar... nåt som är godare och billigare än mcdonalds iallafall...

Men det skulle va kul o höra på ett ungefär hur många som ska komma...så man har lite föraningar...ifall ni läser det här så kanske man kan lägga ihop en liten lista där man kan själv skriva i ifall man kommer eller vilka andra som e med...

Mvh Krille
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Jag tog mig friheten att göra en elektronisk anmälan så kan vi se hur många vi blir:
Länk

/Erik Tryggvesson
BMWCS #5162 / BMWSC #339
Visa användare
425
der_meister_
M3 Cab-96a
Jävligt bra =)
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Tack Tryggvesson! Jag hade suttit här med miniräknare fram till imorgon kväll om jag skulle skött detta;)

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Kanon Tryggvesson!

MEN killar och tjejer, vad är det för tråkiga kommentarer under "övrigt"! Vaddå... "kommer om det blir bra väder" osv. Med sådana deltagare kan man inte planera en träff! Visst önskar jag oxå fint väder men so what om det så regnar. Visst putsen försvinner men det är ju lika för alla! Kom igen nu!

Vet dock inte riktigt hur jag/vi ska redovisa mina E36 vänner. Men jag tror att det blir lättast om jag ber alla gå in och anmäla sig på denna sida.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Tryggve: Går det att få med en kollumn till i formuläret? Kanske "Klubb" eller är det försent? Förstår att det ej kommer att slå igen på de redan anmälda men för fratida anmälningar.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jimmyboy: håller med! Att bilen blir skitig kommer ju ingen av oss ifrån.
Jag tycker det ska bli skitskoj me en sån här start på säsongen oavsett vädret.

Kom igen nu.. va ska ni annars göra.. sitta hemma i tv soffan/dricka folköl å titta på Bingolotto?

ingen är tvingad att komma men ju fler vi är desto roligare! Alla är lika välkomna!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.