|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
En massa gammal hårdrock funkar utmärkt. Accept Ozzy AC/DC Iron Maiden Keep Your Distance! |
|
|
Hej, har upptäckt att ju fortare man kör desto långsammare ska musiken vara. Spacemen 3, Sigur Ros etc funkar otroligt bra på motorväg. /M Min bil: Länk |
|
|
Gillar även att spela pudelrock i bilen såsom Europe, Def Leepard osv. mvh |
|
| tegel: Klassisk musik?;) | |
FredricF |
Just nu: * Black Sabbath (Ozzy regerar!) * Jazz (typ Rigmor Gustavsson) * Tidiga Elton John (Rocket Man m.fl...) Skulle gärna lyssna på klassiskt men det funkar inte så bra i bilen, alldeles för stor dynamik i den klassiska musik jag diggar. Aldrig i min stereo: * Dansband * Wienervalser * Julskivor * Engelska pojkband * Darin (sjunger visserligen som en gud men har varit med på allt för många affisher och spelar in skt-trist musik) Annars lyssnar jag gärna på det mesta från Rammstein till Frösöblomster. /Fredric Jag kör hellre en japansk motorcyckel än äter en burk mask. |
betriebsanleitung3 |
Richard Wagner |
|
Dödsmetal..!! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
| 2pac, Snoop Dogg och dunka dunka musik brukar det bli :) Varierar dock | |
|
Trist när frugan åker med.. Då blir det popdänga ifrån typ rix fm... För att kunna få leva ut i bilen helt o hållet anser jag att man ska vara ensam!;).. Medlem i Farsor med BMW |
|
| Allt som innefattar bandanas och tajta brallor; Mötley Crüe, SkidRow, LA Guns etc. | |
|
Lite Bruce Springsteen brukar bli ok. /Rosberg |
|
|
Coca Carola, De Lyckliga Kompisarna, Lars Demian - Alkohol Damian Marley - Born to be Wild, Stuck in between Mest snurrar K'Maro Histoires De luv, gangsta party, million dollar boy, strip club, nouveau millenaire m.fl. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
| m_johan84 är du redan gift? du måste va galen | |
|
Just nu spelas den fina Kraftwerksamlingen "Minimum-Maximum(Liveplatta)" i vagnen, när den framföres på vårt Svenska Motorvägsnät...Det är även trevligt att lyssna till de Franska elektromusikpionjärerna "Moderne" från 1978 (fast då känner man ju att man helst vill ratta en Citroën SM V6...Men nån sån har man ju inte... :-( BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Hotel Costes funkar väldans bra med M-Pkt. ;) Länk | |
|
Anders, väntar ivrigt på min beställda "Minimum-Maximum Special Edition Box set"... Mvh Björn |
|
Ulke |
AC/DC Thunder under aktiv körning och givetvis Kraftwerks Radioactivity från skivan The Mix....... Båda med en härlig basrespons.... mvh Ulke |
| Funkar alltid Länk | |
|
balmgren: Trevligt!!! BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Herr Gaspedal: Oj trodde jag var den ende personen i de utforskade delarna av världen som lyssnade på Demian=) tummen upp för bitterheten =D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.