|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Äntligen tillbaks i enbart 5-familjen igen och det var riktigt efterlängtat. E46an byttes ut mot en 523 Touring (Barnvagnen ska ju in, som det heter.) Ofta diskuterat vad man lyssnar på för musik när man är ute och buskör... Men hur är det med motorväg? Vad gillar ni att lyssna på då? | |
| v8an | |
| Länk funkar för det mesta ;) | |
|
Tiesto´s "Magik"-serie |
|
| Mötley Crue! helst "wild side"... | |
|
Kraftwerks Autobahn är ju annars passande. Den är ganska lång också :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Road to Hell med Chris Rea. Ju fortare det går ju bättre passar den. Heh... | |
| MDS! O Låten heter Tell me why.. kanonbra låt med bra tryck i.. MVH Micke | |
|
Road To Hell med Chris Rea här med. Hysteria med Def Leppard. Sandstorm med Darude. Detroit Rock City med KISS. Keep Your Distance! |
|
Njuren |
SBK - Planet Ben - Infected mushroom BMW - i nöd och lust? |
| Om jag är i Stockholmslän blir det Bandit 106.3 annars blir det någon skiva jag har i bilen. | |
|
Ju högre km/h o bpm desto bättre!!! |
|
|
Om jag åker själv kan det gärna bli blandning av gammal pop/rock, men om damen åker med så är det ofta "stå och jucka i baren musik" mvh |
|
|
Clubsport, vi måste ha samma smak. Jag gillar Detroit Rock City skarpt också. Klassiker. Tack för att du påminde mig. Ni andra: Starta CD-brännarna och sätt ihop en skiva till bilen efter denna tråden. Kan bli absolut kanon! ;) Mvh |
|
|
Kraftwerk förstås! 'Robots' från 'the Mix', 'Numbers' från Computer World, och titellåten 'Man Machine' från 'the Man Machine' som förstahandsalternativ. Mvh Björn |
|
Roger Timelin |
Loud music in cars med Billy Bremner |
Roger Timelin |
Loud music in cars med Billy Bremner |
|
Chris Rea går bra att spela i motorvägsfart... Ni gillar inte Pet shop boys eller typ Dire Straits? BMWn tas med i graven! |
|
| Härlig gammal blues duger gott i bilen eller så blir det 60 tals musik om tanten är med | |
|
AC/DC: Highway to hell; hell ain`t a bad place to be; moneytalks(ja, egentligen allt av AC/DC) KISS:Detroit rock city Allt av Foo Fighters Saxon:10000feet Sakke |
|
|
SpeedLover: Kul, jag är en stor KISS fantast! m_johan84: Dire Straits funkar bra, synd att dom blivit lite mobbade sen alla idrottstjärnor hade dom som favoriter på 90-talet! Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.