|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
joony: Du har bara skrivit 23 inlägg sedan år 2002 men ändå är du trött på vissa personer här inne, och vill slippa svar från dem.... Hmm...... /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
| Zatzyan.. vad är det? Och inte är jag bitter. Inte heller trött på vissa personer, bara att när man läser vissa inlägg och svar så förundras jag över varför svara när man tydligen är ute efter att vara elak eller försök att trycka ner vissa personer. Vad jag menade med min fråga var att om man kunde slippa få svar från vissa som jag vet är av naturen elaka och inte tillför någon något positivt så skulle jag vara glad om det gick. Men förstår att det inte skulle fungera. Det är ju internet och ett klokt inlägg är ´information wants to be free´, och det går inte stoppa det. | |
| joony - Om du inte gillar stämningen på forumet är det väl ganska enkelt att strunta i att besöka det? Bittra inlägg höjer ju knappast stämningen, eller hur? | |
| Besöker inte detta forum så ofta heller, det är ju bara räkna antal inlägg. Kanske skulle jag vilja skriva mer men som sagt, det är några här som förpestar tillvaron för många här, så jag gör som Anders N tycker, håller mig här ifrån. | |
| "Anders N tycker" inte, Anders N ger dig ett förslag på hur du ska undvika de som du anser förpestar din tillvaro. Anders N hade personligen inte hängt på ett forum han inte trivdes på. | |
|
´joony´ anser inte att det är inte bara min tillvaro som blir förpestad utan det blir väl allas tillvaro som läser ett inlägg där några mindre väl bevandrade individer i hur man beter och uppför sig mot sina medmänniskor inte fattat anledningen till varför det finns internet, inte är det för att man ska vara dum på andras bekostanad. Lätt att gömma sig bakom en signatur och orera. Det går bra att redigera denna tråd av mods. Tror inte det finns ett intelligent svar än så länge. Bara typ ´passar det inte så..´ Ungefär som att ha en ståplats på en fotbollsmatch när man vill sitta. Lustigt hur ofantligt dumma och otrevliga folk kan vara mot varann. Finns bara två ord för det, ´no respect´. |
|
|
jooney: Jaså, du är fortfarande kvar här inne?? /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
joony; Vad vill du ha sagt? Vad är det för svar som upprört dig till denna grad? Vore intressant att få reda på. Jag tror på postiv påverkan, bete sig illa har människor alltid gjort, in your face or behind your back, det som spelar roll är hur du tar det hela, vissa får sin dag förstörd om någon sätter sig på "deras" fikastol, andra behöver större påverkan. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Vill bara ha allmän hövlighet, vissa inlägg är rent utav bedrövliga. Har tagit del av, läst och beundrat inlägg sedan 2002, så jag har läst en del inlägg sen dess. Det är inget svar/ inlägg mot mig personligen som jag reagerar på utan det är mest dåliga/ orelevanta/ kränkande svar som stör mig. Vill bara ha sagt att det saknas ´hyfs´ osv. Känner mig lite som Travis i Taxidriver som fått nog.. Fast jag borde nog inte bry mig. Som alla andra. Rolex: Ändrade mig.. blir kvar. Positiv påverkan du vet.. |
|
|
joony: Zatzyan är en kille mestadels i åldrarna 10-22 som hänger på Zatzy.com och som har sin huvuduppgift i att snacka skit om denna siten. Och som med Lunarspråk inte fattar att deras inlägg modereras... Men jag såg sen i din profil att du var något äldre än den målgruppen. Keep Your Distance! |
|
| Clubsport: Kanske har jag uttryckt mig på ett felaktigt sätt. Finns inga fel på forumet bara några användare som jag tycker inte borde uttrycka sig på ett visst sätt. Klart det inte går att stoppa för det ju internet och man får ta det goda med det onda. Men tror du på allvar att jag är på andra sajter och skriver skit om autopower? Om jag nu ville skriva skit om autopower så skulle jag väl göra det här isf om det skulle ha någon verkan, skriva på andra sajter gör ju då ingen skillnad. | |
|
joony: Jag undrade bara om du var en Zatzyan eftersom många därifrån klagar på denna sajten. Jag har då inte påstått att just du skriver negativa saker om autopower på andra sidor. Keep Your Distance! |
|
|
Det finns en "ignore funktion" på vissa andra forum där ett svar från en användare inte syns om man lagt den personen på ignore-listan. Det man kan göra här är nog att inte bry sig om vad den personen skriver. Flåklypa |
|
Paap Reeder |
... för min lilla hjärna är den här tåden lika svår att begripa sig på som frågan är om huruvida alusil-lopp skall honas eller ej. Jag ger upp helt enkelt. MVH /// Paap R |
| Jag gör det med. | |
| Eller är det taskigt att lägga in längst ner; ´Vill inte att **** och **** ska ta del av denna tråd´, eller namnge dem man inte vill ha med att med att göra? | |
| Joony: Tog det dig ett år och 17 dagar att formulera ovanstående inlägg? | |
| Njaa. Bara ett litet test. | |
|
k1mzo:s första inlägg var ju det perfekta och ett mycket intelligent svar på din fråga, nämligen Nej....... mvh// Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.