|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| WOW - www.worldofwheels.se har också Länk (modell 269) | |
|
ryk 330xi: du har inga bilder på dom? hittar inte på deras sida. Verkar finnas ett antal på "hemmaplan" oxå.. frågan e ju om det är samma kopia dom har eller hur de ligger till.. // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Spajjs Har tyvärr ingen bild på dom. Ring Martin på wheelbase så kanske han kan ordna en bild på dom. Annars kan jag ta kort på dom men jag har inte möjlighet att ordna det först tidigast nästa vecka. |
|
|
ryk 330xi: okejs.. jag har mailat dom om en bild. får se vad dom svarar. tack iaf! // M.v.h. Spajjjs |
|
| tyckte dahlins däcks csl kopior såg bra ut o billiga oxå. 18" dock men det kan man nog leva med | |
|
Olausmaximus: jepps.. men dom verkar bara sälja 8" av den fälgen där. Jag vill ha lite bredare bak iaf. kolla på: Länk .. På Look 3C fälgen. Den säljer dom i både 8" och 9".. hade kanske passat bättre me 8" fram o 9" bak med ET 40.. eller vad tror du? // M.v.h. Spajjjs |
|
| ja du har nog rätt .. man ser helt klart en skillnad på ekrarna när det är bredare fälg bak.. dom "lutar ut" på ett snyggt sätt. | |
| ser dock att navet inte är riktigt rätt ska vara mer plant om jag tittar mot en orginal fälg | |
| tror nog det blir till att beställa från the US för mig.. dom som et20 köpte är klockrena och 19 tum tror det är värt det | |
|
Jepp..det verkar vettigast från USA. Blir det billigare att skicka 2 uppsättningar därifrån trordu eller de spelar ingen roll? // M.v.h. Spajjjs |
|
ET20 |
Spajjjs: Fraktkostnaden är relaterad till vikten och storleken på försändelsen! 330 Ci cab -02 ///M |
| Några sköna bilder på en röd E46 sedan med CSL-replikor. Nästan så jag ångrar att jag köpt nya sommarfälgar redan... Länk | |
|
Finns en annan amerikansk site som säljer CSL fälgar som verkar vara ganska prisvärda: Länk Mvh Robert |
|
| Verkar ganska bra där, någon som beställt från www.wheelmax.com? | |
| Är det denna 19" från weelmax? Länk | |
| Ja precis det var den jag tänkte på men den du länkade till var den som är Hyper Dark, jag tänkte mer på den som är Hyper Light, men det ska väll inte vara någon skillnad annars? | |
|
Vi har börjat sälja dessa i Sverige ifall det är intressant: Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Razvan: Har du koll på vikt på dessa CSL-kopior (gäller 18 tum: 8,5x18 ET40 , 9,5x18 ET40) jämfört med M135 originalfälg? 8x18 ET47 fram BMW kod. 36117896470 8,5x18 ET50 bak BMW kod. 36117896490 MVH Johan |
|
|
Jag kan kolla upp det ocj återkomma :) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Köpte CSL-Replicas Staggered Setup från USA. Grymt nöjd. Tycker att de passar väldigt bra till e46:an. Är det samma tillverkare som Modbargains använder sig av? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.